mabbutt Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 var det neste høst det var? lenge...:( Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 de har jo ødelagt en Corvette.... tenk no så dumt klistre microsoft merker på en bil.... det er å ødelegge bilen :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by erling Det er nok bilen det er no galt med. Ser ikke helt lurt ut å lakke trommelene da.. Er ikke så kult med trommel at man må vise dem mest mulig fram. hviss du bare har tromler bak og du har nogenlunde fine felger som gjør at tromlene vises skikkelig godt så er det jo mye finere og farge tromlene i stede for å ha de med mye rust,ser jo ikke så nydelig ut at du kommee med rust brune tromler heller da!!har lakkert mine tromler røde jeg,og det ble mye penere!!blah Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by D-1 hviss du bare har tromler bak og du har nogenlunde fine felger som gjør at tromlene vises skikkelig godt så er det jo mye finere og farge tromlene i stede for å ha de med mye rust,ser jo ikke så nydelig ut at du kommee med rust brune tromler heller da!!har lakkert mine tromler røde jeg,og det ble mye penere!!blah Ville nok foretrukket rust ja. ;) Men allerhelst mattsvart. Smaksak det og. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by HemiCuda de har jo ødelagt en Corvette.... tenk no så dumt klistre microsoft merker på en bil.... det er å ødelegge bilen :) Hadde vært værre hvis det stod "POWERED BY MICROSOFT" :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 hehe.. masse fete biler.. men alltid så svære alu-spoilere! :rolleyes: gleder meg til filmen.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Man må ikke skryte av tromler. Farg dem svarte eller grå. På gamle bilen min var tromlene bak farget gule, men de ble for grå:D Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 r34 front og r33 rompe! wooord:);):) feilen med r34 er at den er så jæævla høy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Kule biler ja! Var på Auto Extreme i går og der så jeg noen av dem (bilder fra aditionet). Kan jo gi noen eksempler på de bildene som var der: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Og en til :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Mk2-16v Hadde vært værre hvis det stod "POWERED BY MICROSOFT" :D hadde vel fått "bluscreen" idet en starta bilen :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by HemiCuda de har jo ødelagt en Corvette.... tenk no så dumt klistre microsoft merker på en bil.... det er å ødelegge bilen :) Det er jo en XboX baki da... Ved siden av NX tanken :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 det gjør ikke bilen no bedre :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 er det nå vi i norge skal komme med cosworth og supra'ne å breife litt kanskje? tror ikke vi har stort å stille med.. hvem har skylda? STATEN! avgifter i hytt å pine!! faen, tenk så morro vi kunne fått det.. de bilene blir vel fort det dobbelte hvis du skal ha dem her i norge, (hvis du får skilter på dem da) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Skal Barbie være med i filmen? Alle bilene så greie ut men når jeg kom til den rosa saken og attpåtil så det bildet av den i bilhengeren (er det maskingevær i fronten?) da visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine! F&F 1 var dum nok.Hvor dum kommer F&F 2 til å bli? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg