Pilsen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Sjåfør skal nok alltids gå, Hakke lyst til å hente meg a?:) hehe.. rekker nok ikke å sveise stolfester, har forstua 3 ben i ene hånda etter at jekken ga etter her om dagen og jeg klemte hånda i mellom hjulbuen og felgkanten, der er det vel ca 3mm klaring nå;) hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Sjåfør skal nok alltids gå, Hakke lyst til å hente meg a?:) hehe..rekker nok ikke å sveise stolfester, har forstua 3 ben i ene hånda etter at jekken ga etter her om dagen og jeg klemte hånda i mellom hjulbuen og felgkanten, der er det vel ca 3mm klaring nå;) hehe.. hehe...hadde jeg hatt bensin så ;) såpass ja:( den er lei.. da skjønenr jeg at det blir litt verre.. hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Var og henta interiøret i går kveld og i dag var det å begynne og rense og vaske det.. Ble egentlig ganske bra synes jeg ;) har ikke tatt noen bilder av det enda..er fortsatt litt våt.. men måtte bare sette det inn! hehe :) tar noen bilder av det imra jeg.. Driver og vurderer om jeg skal ha audi 80 takluke nå.. var en på høggern, men vet ikke hva jeg trenger av deler.. noen her som veit det?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 tja, du trenger takluke i allefall:P hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 tja, du trenger takluke i allefall:P hehe:) hehe..ja det er vel ganske logisk :P noen som vet hva mer?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 du trenger hele shiten som sitter i taket. alt av skruer og skinner og alt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 du trenger hele shiten som sitter i taket. alt av skruer og skinner og alt. okay.. mye jobb eller? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hvis skinnene fra audien har delt seg osv så kan det bli litt jobb. og greit å testkjøre noen runder før man lakker saken. er fort gjort å ripe opp hvis den går skakt inn. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ikke rør takluka mi :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ikke rør takluka mi :D hehe... joggu som jeg skal ;) neida!! har vært på høgger'n og skulle få alt som var til takluka og slikt der for 500 kr.. var det billig ell?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hehe... joggu som jeg skal ;) neida!! har vært på høgger'n og skulle få alt som var til takluka og slikt der for 500 kr.. var det billig ell?? helt grei pris.. de kan vel ikke forlange særlig mer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Setene er ganske hele,er noen små brenn hull noen plasser men de ser man ikke så godt..var jævlig møkkete men fikk rensa de ganske bra i går.. men er fortsatt litt møkkete da! skikkelig gode seter å sitte i :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraTT93 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Setene er ganske hele,er noen små brenn hull noen plasser men de ser man ikke så godt..var jævlig møkkete men fikk rensa de ganske bra i går.. men er fortsatt litt møkkete da! skikkelig gode seter å sitte i :D Skjønner ikke hvorfor du bytter til ett interiør som er enda styggere enn det du hadde,ser jo ut som en antikk salong.... Siter Toyota SupraTT 93` Prosjekt: 87 Golf g60 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hvor mye betalte du for det ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Skjønner ikke hvorfor du bytter til ett interiør som er enda styggere enn det du hadde,ser jo ut som en antikk salong.... fordi det er GTI interiør,er mye bedre å sitte i en gl interiøret.. og vil ha gti interiør siden jeg har gti!! Driter i om det er styggere,er bare å kjøpe trekk og trekke opp lissom.. skulle bare ha gti interiør jeg.. og fant et som ikke var slitt, så da ble det det ;) Mandel: kjøpte det for 1500 kr.. mangler dørtrekkene,men får de snart.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg