GTI_Biatch Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg hadde jetta nedre grillist på min forgje bil. Må lage to små hakk for å få den på. Blir litt "egent" som en sa ja.. vet ikke helt om jeg likte det eller ikke. Den bilen var vel laget for å skille seg mest mulig ut uten å bli stygg... Og vekket MYE oppmerksomhet. ( er ikke slik list på bildene - skiftet hele grillen pga glipen som syntes her ) Fin den bilen der da :) likte felgene ;) men ska nok beholde den lista som sitter på... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Gratulerer med dagen ja:) Skal du snart senke bilen din eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Du kunne ikke legge ut dette bilde i et litt større format? Har lyst å se litt bedre hvordan hjulbuen er i forhold til dekk/felg. Hva er dim på dekk og felg som du har på? Gratulerer med 18 årsdagen på etterskudd. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 litt særegent :) Ser ut som Homer Simpson når han får tårer i øya, de begynner å fylles opp nedenfra:) Er litt kult, man ser etter to ganger liksom. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 hehe.. Bilen min har Homer styling doh Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Du kunne ikke legge ut dette bilde i et litt større format?Har lyst å se litt bedre hvordan hjulbuen er i forhold til dekk/felg. Hva er dim på dekk og felg som du har på? Gratulerer med 18 årsdagen på etterskudd. hmm..hukser ikke dimmen nå,men kan sjekke det etter jeg har fått igjen bilen :) Takk for det :) NoLimit: Takk for det :) ehmm...bilen er senka angry Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 hmm..er noe kluss med bildene mine nå..får de ikke større :rolleyes: men skal prøve å få tatt et nytt et så fort som mulig :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Nå er rusta på bakfangeren og bagasjeluka borte :) Legger ut bilde av det..legger også ut bilde av bursdagsgava mi..fikk auto glym premium car care :) så da er det bare å begynne og vaske og polere :) Ble ganske fornøyd med det bildet her:) så diger pakke fikk je.. men så liten ble den..hehe :D:D:D:D:D:D:D:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hmmmmmmmmm mange sider med mye offtopic her men :P Ser bra ut bilen din. bra du har golf på hjernen som flere av oss. får håpe den blir å se på noen treff i sommer. stortreff nå den 28 på våler :D hovedtreffet til www.vwaudi-club.no keep up the good work. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hmmmmmmmmm mange sider med mye offtopic her men :P Ser bra ut bilen din. bra du har golf på hjernen som flere av oss. får håpe den blir å se på noen treff i sommer. stortreff nå den 28 på våler :D hovedtreffet til www.vwaudi-club.no keep up the good work. Takk for det :) Ja,bra det er flere av oss ;) Ska prøve å komme på så mange treff som mulig..venter bare på oppkjøring nå så :D Får se om jeg tar meg en tur dit,da må jeg skaffe sjåfør på golfen i såfall.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 lenge siden det har skjedd noe her nå.. men nå har jeg fått bytta front og baklykter.. har fått på blanke front lykter med svart kryss i og g60 baklykter (røde og svarte)... bilder kommer senere :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 lenge siden det har skjedd noe her nå..men nå har jeg fått bytta front og baklykter.. har fått på blanke front lykter med svart kryss i og g60 baklykter (røde og svarte)... bilder kommer senere :) Ble nok fint tenker jeg... :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 lenge siden det har skjedd noe her nå..men nå har jeg fått bytta front og baklykter.. har fått på blanke front lykter med svart kryss i og g60 baklykter (røde og svarte)... bilder kommer senere :) og når kommer bilen på treff liksom? kommer du på våler den 14 august da?????? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 og når kommer bilen på treff liksom? kommer du på våler den 14 august da?????? Så du ikke gliset hennes på hamar da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 og når kommer bilen på treff liksom? kommer du på våler den 14 august da?????? jeg var da på mjøsmeet på hamar da ;) Så du ikke grombilen altså?? hehe hva skjer på våler den 14 august?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg