sam Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by GTI_Biatch innboksen er da tømt! Jeg har ikke fått guiden enda,han må brenne den til meg først,fila var så jævlig stor... men jeg kan ta og sende den over at deg når jeg har fått den,får den enten i morgen eller på lørdag!:D Full av bilder, da? :D Høres bra ut! Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by sam Full av bilder, da? :D Høres bra ut! Har vel tatt en del bilder tror jeg...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Jeg skal få en som går på mekk til å ta forstillingskontrollen og justere ventilene,håper det blir bra...hehe... Tøft...hva slags styling skal du ha da? Liker egentlig ikke den jadegrønn fargen så godt jeg men...har ikke råd til å omlakkere...hehe deler bare bilen med søstra da, så jeg gidder ikke å bruke så mye styling på den ( blil litt mere på mk1en), men skal få den strøken, og bruke røde/hvite autospar lykter, emblemfri grill ( dette har jeg faktisk laget selv, ved hjelp av en transportergrill :D), øyelokk ( den lista på grillen) og kanskje senking ( har ikke råd til å skifte demperbeina,så skal bare senke 40mm). skal bruke ca. 3000 på karosseri og senkesett, da hele høyre bakskjerm måtte byttes ( den er litt forsømt med vask og polering stakkar....). Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by henning_dt85 deler bare bilen med søstra da, så jeg gidder ikke å bruke så mye styling på den ( blil litt mere på mk1en), men skal få den strøken, og bruke røde/hvite autospar lykter, emblemfri grill ( dette har jeg faktisk laget selv, ved hjelp av en transportergrill :D), øyelokk ( den lista på grillen) og kanskje senking ( har ikke råd til å skifte demperbeina,så skal bare senke 40mm). skal bruke ca. 3000 på karosseri og senkesett, da hele høyre bakskjerm måtte byttes ( den er litt forsømt med vask og polering stakkar....). kjett og dele bilen da, best at bruttern kjøper egen bil ass..han får ikke røre bilen min i hvertfall!hehe..slike baklykter skal jeg også ha...finest de synes jeg!:D men det høres bra ut detta..:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 I dag så fikk jeg endelig sett igjen grombilen min...og det var et gledelig syn... Roy hadde fikset med en overraskelse til meg som jeg har ventet veldig leeenge på,og i dag så jeg hva det var!:D Han har lakket diverse ting i motorrommet og fått laget bokstaver og volkswagen logo'n...han har skrivd golf gti 8 v på batteri dekselet...også hadde han fått laget til slik at det står "sponset av pappa" på skrått i bakruta..hehe....jeg skal legge ut bilder av det når jeg får tatt bilder!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Hva skjer med den guiden? Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by sam Hva skjer med den guiden? jeg har fått cd'n...har prøvd å sende den over på mail men det funker ikke....hmm...ogsen får jeg lagt den ut her? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by GTI_Biatch jeg har fått cd'n...har prøvd å sende den over på mail men det funker ikke....hmm...ogsen får jeg lagt den ut her? Upload den til en server og legg igjen linken her. Om du har Telenor så kan du bruke home.online.no Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by sam Upload den til en server og legg igjen linken her. Om du har Telenor så kan du bruke home.online.no hmm...jeg prøvde å legge den ut på photobukcet men det funket ikke....jeg skal høre med noen som kan dette og få dem til å hjelpe meg jeg....jeg kan absolutt ingenting og data....du skal få giuden snart,forhåpentligvis!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Nå har jeg fått litt bilder av motorrommet på bilen...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 den teksten i bakruta er modda ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by GTI_Biatch også hadde han fått laget til slik at det står "sponset av pappa" på skrått i bakruta..hehe....jeg skal legge ut bilder av det når jeg får tatt bilder!:D Tror nok ikke det er modd nei :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by vwgolf2 den teksten i bakruta er modda ikke sant? teksten er ikke modda nei...er bare klistremerke...hehe...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 ohh,my goood! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Legger ut to nye bilder av bilen jeg...med emblemfri grill.grillist og vinterdekk...huff...:( Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg