Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 okdoki de søker etter kvelds/helge-hjelp på princess gardiner på str. torget. jobb der i et par mnd så haru råd vettu :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Mandel okdoki de søker etter kvelds/helge-hjelp på princess gardiner på str. torget. jobb der i et par mnd så haru råd vettu :) oki...men hadde vært best å jobbe på dagtid da for det er så jævlig kjett å gå hjemme..men kan da søke jeg!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 sikkert litt fleksibelt.. bedre enn ikkeno affal :=) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Mandel sikkert litt fleksibelt.. bedre enn ikkeno affal :=) Sant det!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 planer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by vwgolf16v planer??? har en del planer ja,mangler bare penger...hehe:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 GTI_Biatch du må tømme inboksen din... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by ThaBoZZ GTI_Biatch du må tømme inboksen din... Da er innboksen tømt!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Nå blir det snart bygging av anlegg i golfen!! Får hjelp av en kamerat som er snekker så da blir det bra!:D Så nå venter jeg bare på å få igjen bilen min for da blir det bygging av anlegg! Kan prøve å få lagt ut bilder underveis! Er det noen som har noen tips om bygging i en golf så er det bare å si ifra!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Nå blir det snart bygging av anlegg i golfen!! Får hjelp av en kamerat som er snekker så da blir det bra!:D ehm.... :rolleyes: Ja det blir nok bra.. blir nok et skikkelig høydeHUS det da ja... ;) :D hihi lol blir det noe bra lyd av at en snekker bygger anlegg da? blir vel litt mye trelyd? ;) bygge forsterker av sponplater da eller? og sub av furu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by NoLimit ehm.... :rolleyes: Ja det blir nok bra.. blir nok et skikkelig høydeHUS det da ja... ;) :D hihi lol blir det noe bra lyd av at en snekker bygger anlegg da? blir vel litt mye trelyd? ;) bygge forsterker av sponplater da eller? og sub av furu? hmm...Høydehuset mitt slår nå i hvertall riskoker'n din!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by GTI_Biatch hmm...Høydehuset mitt slår nå i hvertall riskoker'n din!:D hmmm.. er det ikke litt surt å tenke på at jeg kjører fra deg med BEGGE bilene mine...? ;) finn en svingete vei.. civic`n tar deg.. finn en hvilken som helst vei.. a4`n tar deg.. hihi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by NoLimit hmmm.. er det ikke litt surt å tenke på at jeg kjører fra deg med BEGGE bilene mine...? ;) finn en svingete vei.. civic`n tar deg.. finn en hvilken som helst vei.. a4`n tar deg.. hihi.. Audi'n tar nok meg jah men ikke civicen din,den skal jeg nok klare å ta...selv om det er en svingete vei så skal jeg ta den skjønner du!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Audi'n tar nok meg jah men ikke civicen din,den skal jeg nok klare å ta...selv om det er en svingete vei så skal jeg ta den skjønner du!:D haha... da har vi en avtale. golf2 mot civic på svingete vei :D haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by NoLimit haha... da har vi en avtale. golf2 mot civic på svingete vei :D haha Den er grei!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg