GTI_Biatch Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Takk for det :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 fått på lista på baksjermen dårlige bilder men,kan ta flere senere: Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 DU aner ikke hvor mye respekt jeg har for deg som jente! HEEELT utrolig at en jente klarer å holde bilen så ren hele tia ! skulle ønske alle jenter var som deg !!!!! vil du gifte deg me meg!! :D hehe Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Fy, den golfen var virkleig fin :) Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 DU aner ikke hvor mye respekt jeg har for deg som jente! HEEELT utrolig at en jente klarer å holde bilen så ren hele tia ! skulle ønske alle jenter var som deg !!!!! vil du gifte deg me meg!! :D hehe hehe.. kan jo ikke ha møkkete bil :P men er litt møkkete av og til da ;) bare si tid og sted så møter jeg opp jeg:P hehe... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hehe deal skal bare fullføre min zweier så den kan være me i bryllupe :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hehe deal skal bare fullføre min zweier så den kan være me i bryllupe :D hehe :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Golfen selges nå med tungt hjerte.. Påkostet over 120000 kr. Det som er gjort er: Nylakket blå lilla farge (violetta mica) Nye glassklare ruter rundt om med proff film nye glassklare lykter rundt om Singel visker vmaxxjusterbart senkesett audi takluke 9x16 keskin kt3 felger med 215.35.16 dunloop dekk emblemfri grill og grillist G60 bredding og skjørt hvite instrument skiver med blå dioder luisi ratt og girkule komplett overhalling av motor,alle lager er byttet polert innsug og topplokkdeksel og dynamo lakket motor blokk og diverse deler bygd om til gti 16v,er original 8v bygd om til servo styring Følger med litt deler: gti 16v girkasse og clutch lamel,fordeler,coil,luftmassemåler,innsug,ekstra instrument,servopumpe. det som må gjøres er: justere takluke godkjennes som gti 16v,har lovlige bremser. Bare motor er påkostet over 20000 kr med kvitteringer. ring eller send sms på 97661889 for mere info! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvorfor skal du selge denne? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 vilkke gifte meg me deg lenger =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 ja hvorfor selge???? Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 har ikke råd til to biler lenger,så må selge denne.. men når jeg får råd så blir det nytt prosjekt :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 HEY! Selg nå heller Bimmer-jylta da! Fy Lene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 HEY! Selg nå heller Bimmer-jylta da! Fy Lene! kan hende jeg skal selge den å ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Da er golfen borte:( :( ble solgt forrige torsdag,bilen går nå i Larvik.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg