Taunus Cruiser Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 er vel lettere å få tak i et par ekstra ruter, å vise den med? så bytter du om igjen etterpå? ja det ville nå jeg også gjort.. huff ikke avskilte golfen da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 er vel lettere å få tak i et par ekstra ruter, å vise den med? så bytter du om igjen etterpå? skal bytte om rutene,dan tore hadde et par jeg kunne låne så ;) river aldri av filmen på ruta vaffal.. Men jeg fikk ikke noe slik mangel lapp og slik av purken så da slipp jeg å vise den så de som dreit seg ut den gangen her :) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 skal bytte om rutene,dan tore hadde et par jeg kunne låne så ;) river aldri av filmen på ruta vaffal.. Men jeg fikk ikke noe slik mangel lapp og slik av purken så da slipp jeg å vise den så de som dreit seg ut den gangen her :) hehe hvis de ikke de bare glemte å levere den til deg da? hehe eller så kanskje de mente at du skulle vise den hos politiet i stedet? Men har de driti seg ut, blir jeg ikke overrasket :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hvis de ikke de bare glemte å levere den til deg da? hehe eller så kanskje de mente at du skulle vise den hos politiet i stedet? Men har de driti seg ut, blir jeg ikke overrasket :P Nei skulle ringe og bestille time hos biltilsynet,fikk ikke noe bestemt tid på meg.. skulle bare bestille time.. så ringte pappa på fredag og skulle bestille,og når han oppga reg nr så var det ikke noe anmerkninger på den og hu dama på tilsynet lurte på hva det gjaldt og det stod visst på den lappen som jeg skulle fått.. og hu synes det var rart jeg ikke fikk noe bestemt tid og noe lapp,for det skulle jeg visst få.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 har dem ikke gitt deg mangel lapp så skal den ikke inn til visning.. ble stoppa en gang jeg oxo med sota ruter og purken sa att han skulle sende mangellappen i posten.. HAHAHAHA dummeste jeg noen gang har hørt... Du kan bare ta det helt med ro når det gjelder å vise den til BT... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hvilken felge dim er det på den ... Pen btw Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hvilken felge dim er det på den ... Pen btw er 9x16 rundt om med 215.35.16 dekk Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 er 9x16 rundt om med 215.35.16 dekk og ET15 var det vel Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 og ET15 var det vel hmm.. ja stemmer det :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 tok noen bilder i stad,jævlig møkkete men.. ta en utvendig og motorvask i morgen tenker jeg.. flere bilder kjem nok da ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Fy f*** for en fin golf du har!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Fy f*** for en fin golf du har!!;) Takk for det :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Fikk tatt en litt nærmere titt på bilen din på fredagen ja, ser bra ut Lene. fikk ikke prata så mye med deg men. svirra mye rundt. hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Fikk tatt en litt nærmere titt på bilen din på fredagen ja, ser bra ut Lene. fikk ikke prata så mye med deg men. svirra mye rundt. hehe. Takk for det :) hehe... nei hadde litt for mye energi tru jeg :Pfår ta det at senere ;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 litt off topic: men har ikke lyst til å slenge ut et bilde av passaten i dagslys, den såg tøff ut. blitt fin golfen din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg