GTI_Biatch Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 fet golf og FET passat. bedre lys neste gang ;) må komme meg "nordover" og titte på bila deres. hehe. ja ble noe kluss med lyset.. også hadde jeg visst kommet borti en knapp på kameraet så kvaliteten ble litt dårlig.. hehe.. regner med vi kjem på mjøsa rundt treffa ;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den golfen har blitt utrolig pen! Må innrømme at jeg ser langt etter den da jeg møter den på veien:yummy: Går sikkert greit nå og, med 8 ventiler til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Den golfen har blitt utrolig pen! Må innrømme at jeg ser langt etter den da jeg møter den på veien:yummy: Går sikkert greit nå og, med 8 ventiler til? Takk for det :) ja går ikke så værst egentlig.. men må si jeg savner turbo draget og lyden fra g60'n.. hehe ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IsOtOpET Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Fet den.. KONGE i forhold til første bilde;) heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 braa:D endelig har du fått den på veien å ut i gata igjen der den hører hjemme! kjempe fin golf!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Bilen er jo blå. :rolleyes: ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Nice Nice :) Poloen der og er krem! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Bra bilder Svein Erik :) Takk :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Bra bilder Svein Erik :) Takk :) Skulle vært litt tidligere på dagen for å fått litt bedre lys, så kanskje det hadde blitt riktig farge. Men ble da noen kurante. :) Bare hyggelig. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Skulle vært litt tidligere på dagen for å fått litt bedre lys, så kanskje det hadde blitt riktig farge. Men ble da noen kurante. :)Bare hyggelig. :) Jeg synes de ble bra jeg da :) men kan komme ned til brandbu en dag så kan du få knipse noen flere :P hihi... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jeg synes de ble bra jeg da :) men kan komme ned til brandbu en dag så kan du få knipse noen flere :P hihi... Ja, tror du må det... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Haff.. da ble jeg stoppet av purken i natt og fikk beskjed om å rive av filmen på ruta,jævlig lett når den sitt som fader så da måtte jeg bestille visning på biltilsynet.. spørs åssen det går :/ Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Haff.. da ble jeg stoppet av purken i natt og fikk beskjed om å rive av filmen på ruta,jævlig lett når den sitt som fader så da måtte jeg bestille visning på biltilsynet.. spørs åssen det går :/ Skjipern:/ Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Lekker bil.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Haff.. da ble jeg stoppet av purken i natt og fikk beskjed om å rive av filmen på ruta,jævlig lett når den sitt som fader så da måtte jeg bestille visning på biltilsynet.. spørs åssen det går :/ er vel lettere å få tak i et par ekstra ruter, å vise den med? så bytter du om igjen etterpå? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg