Celica rules! Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ser ut til at dette blir veldig gromt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Håper nå det blir pent.. hehe.. ja ble mye bedre med den bakluka her.. :) jeepp.. bilen er nå "orginal".. pent.. sku hatt 16v turbo da:P satt på med Silvern... SYKT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 jeepp.. bilen er nå "orginal".. pent.. sku hatt 16v turbo da:P satt på med Silvern... SYKT.. ja,men drar i feil ende.. golfen blir nok original i utseende og motor.. bygge turbo på bmw i stedenfor.. mye bedre :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 noen som veit hva slags type skruer som brukes på den bjelken med det fremste motorfeste? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 er det ikke 2 17mm da? som holder fangeren i samme slengen. samt 2 15 el 13 mm som holder bjelken i tillegg? om jeg ikke husker heeelt feil Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Girkasse til gti 16v selges hb eller byttes i noe golf deler.. usikker på stand lene Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Kjøpt meg en gti 16v delebil nå.. noen som trenger deler så bare skrik ut :) Fått nedi motoren nå..kommer bilder i kveld :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 grattis:-) Har du noe elektrisk utstyr på den delebiln? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 grattis:-) Har du noe elektrisk utstyr på den delebiln? ja skal være det.. hva tenkte du på? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Da har vi endelig fått gjort en del.. fått nedi motoren og kobla på ledningsnettet,eneste som mangler er å koble ledningene til sikringsboksen,sette på radiator og vifte,bateri og strøm og tilpasse eksos anlegg.. da skal den være ferdig.. har ikke startet den enda.. gruer meg litt til det.. men her er nå vaffal noen bilder jeg tok i dag :) Bilen bakfra: Fra sida: Slik motoren var når vi henta den på tirsdag: Motoren i bilen: Begynt å pusse dynamo: Ferdig: (gadd ikke mere) hehe Hele motoren i: Innsuget mitt : Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Legger ut noen bilder av delebilen jeg.. noen som skal ha noe så får de bare si ifra så skal jeg se etter det :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Ser veeeldig bra ut oppi der Har ikke el.vinduer på delebiln? Servo? Er håndbrekket bra/Calipere? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Ser veeeldig bra ut oppi der Har ikke el.vinduer på delebiln? Servo? Er håndbrekket bra/Calipere? Ikke noe el ruter nei,da skulle jeg nok hat de selv :) hehe.. servo er det dårlig med,men muli jeg har en ekstra servo pumpe :) håndbrekket tru jeg er dårlig,calipere veit jeg ikke enda. :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 selger du det rattet som er på dele bilen ? nytt eller gammel nav? hehe :D Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 hvor mye hadde tenkt deg for hele delebilen? åssen 16v er det? pl,kr? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg