ultimateVW Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 såpass.. Husker du hvordan merke dekkene var? Grattis med innlegg nr1000 på tråden forresten.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 såpass..Husker du hvordan merke dekkene var? Grattis med innlegg nr1000 på tråden forresten.. Er dunloop dekk.. mer enn det veit jeg ikke :) Jo takk,har ikke tenkt over det jeg.. hehe :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 gleden med å kjøre med sommerdekk varte hvertfall ikke så lenge i byen :P Men ble frakt det der, brei og sint som faen nå! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 det ble bare helt konge da! ikke værst.. grattis.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 nydelig 2'er... helt rå. ble nydelig med de nye felga, samme som meg gitt:titties: all creds til deg:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 fy faen så rå golf du har.å de felga, siklet etter de der jeg å.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 åssen motor har du da? goodluck 90hk? uansett kjempe fin golf du har fått deg!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Heisann, nydelig bil dette her! Såg gjennom posten din etter info om disse felgene på bilen din: http://img.photobucket.com/albums/v435/miss_acoupe/Bilde071-1.jpg Hvilken størrelse er det? Det er MIM felger med ET25 eller? Fint å vite for meg siden jeg skal handle meg et sett felger til helga, som ligner på de der en god del, men er ikke helt sikker. Hvor bestile du GTi-dørlister, evt pris ? Kanskje dumt sp.mål, men det er original fanger og ikke 90-fanger du har fram? Kjøpte min golf med 90-fanger fram, og vurderer å bytte ut den med den gamle stilen da jeg "tror" det vil se pener ut. Kjekt å få svar da bilen din var noe av de peneste golfene jeg har sett til nå. Sikkert en del påkostet den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Små fangere, ja! Og ble knall med 9x16! Betraktelig bedre enn MIM-felgene:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Heisann, nydelig bil dette her! Såg gjennom posten din etter info om disse felgene på bilen din:http://img.photobucket.com/albums/v435/miss_acoupe/Bilde071-1.jpg Hvilken størrelse er det? Det er MIM felger med ET25 eller? Fint å vite for meg siden jeg skal handle meg et sett felger til helga, som ligner på de der en god del, men er ikke helt sikker. Hvor bestile du GTi-dørlister, evt pris ? Kanskje dumt sp.mål, men det er original fanger og ikke 90-fanger du har fram? Kjøpte min golf med 90-fanger fram, og vurderer å bytte ut den med den gamle stilen da jeg "tror" det vil se pener ut. Kjekt å få svar da bilen din var noe av de peneste golfene jeg har sett til nå. Sikkert en del påkostet den der Sink: Er nok litt mere enn 90 hk.. er g60 ombygd til turbo ;) felgene er vel 7x15 med 195.50.15 dekk.. er mim felger etter det jeg har fått høre.. innpress er jeg usikker på. Gti listene kjøpte jeg av en på volkswagen audi club forumet. Det er original fanger ja, med 16v leppe tru jeg.. Takk for det,blitt en del påkost ja :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Har fått tak i slike smale gti lister som sitter i klips.. men har ikke hull på hele døra el bakfanger... hva burde jeg brukeå feste dette med da for at det skal sitte ordentlig.. noen forslag?? :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Har fått tak i slike smale gti lister som sitter i klips.. men har ikke hull på hele døra el bakfanger... hva burde jeg brukeå feste dette med da for at det skal sitte ordentlig.. noen forslag?? :) tipper det beste vil være og borre ut hulla da.. men kan jo bli vanskelig det! som du selv sa så var de jo bøyd, kan bli et helvette og få limt. kan jo prøve med tec7 lim. men det vil da kun funke en gang! får ikke av igjen limet etter at det har størkna, ikke uten at du må pusse ned og lakke oppat! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 tipper det beste vil være og borre ut hulla da.. men kan jo bli vanskelig det! som du selv sa så var de jo bøyd, kan bli et helvette og få limt. kan jo prøve med tec7 lim. men det vil da kun funke en gang! får ikke av igjen limet etter at det har størkna, ikke uten at du må pusse ned og lakke oppat! Tenkte jeg skulle varme opp listene og få bøyd de tilbake att.. okay.. får se hva jeg finnerpå.. ikke noe lyst til å borre hull ell.. hehe.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hvist du går for tec7 å skal lime, kjøp den som er krystallklar, i tilfelle du skulle grise:) å jo varmere du har det jo fortere herder det... ;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 ohh ikke borr vaffal! lett å få av igjen men haff for ett helvette med rust.. få anders til å hjelpe deg.. legg dem i lakkboksen å få varma dem litt får du limer dem på å teiper dem fast.. bare ett vennlig tips.. og klistre på teip under der lista skal vær for å få alt rett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg