GTI_Biatch Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Takk for bilder Dan Tore! :) Gleder meg til å få satt den sammen jeg,er så kjedelig der den står nå.. hehe.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Da er alt ferdig lakkert :D Blir så jævlig nice!! :) Trilla den ut i sola i dag,og fy steike for en farge det blir.. der du ser sola skinne er den blå,der det er skygge er den lilla :) tihi... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 fin farge lene:) gleder meg til å se den ferdig!:):) lykke til videre:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 fin farge lene:)gleder meg til å se den ferdig!:):) lykke til videre:) Takk for det :) Gleder meg til å se den ferdig jeg også :) Skrudde opp motoren i dag.. og den så veldig bra ut.. ikke så mye som var slitt heldigvis,stemplene var hele og fine også.. så det var bra :) Så da er det bare og bestille litt overhallings deler og få skrudd den sammen igjen og putta den oppi motor rommet :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hmmm.. har ikke du noe anna a? hehe kikka på den i går, gjorde seg og med baklyktene :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hmmm.. har ikke du noe anna a? hehe kikka på den i går, gjorde seg og med baklyktene :) Ja den ble jævlig bra bak med sveisa bakluke og glass klare lykter :) fin rompe.. hehe... Har ikke råd med noe anna,så får overhalle gti motoren ;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 har ikke råd med?! hadde dekk ikke handla no a? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Her er et bilde av bilen fra før vi begynte med noe som helst: Her er ett etter at vi flekka på litt: også begynte demonteringen: litt rust der vinduet på bakluka satt gitt: også begynte pussinga: Ferdig pussa dør: Ferdig pussa panser: Ferdig tinna og pussa bakluke: Bilen ferdig til fyller: Lagt fyller på bilen: Ny body i motor rommet: Ferdig Lakket motor rom: Ferdig lakket og lagt body i bagasjen: Body på bilen: Bilen ferdig til lakk: Bilen ferdig lakket: Det var det jeg hadde av bilder.. skal hente bilen imorgen,så skal få tatt bilde av delene og legge ut de også :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ser ut som det er bra med effekt i lakken der ja ;D men, håper seriøst du brukte en anna luke en den som var rusta der. den rusta som er der er umulig å fjerne uten å kappe ut lage ny kant. legger seg mellom platene som er skjøta sammen der. vet av erfaring ;) gleder meg til å se kjerra satt sammen nå. få ræva i gir. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ser ut som det er bra med effekt i lakken der ja ;D men, håper seriøst du brukte en anna luke en den som var rusta der. den rusta som er der er umulig å fjerne uten å kappe ut lage ny kant. legger seg mellom platene som er skjøta sammen der. vet av erfaring ;) gleder meg til å se kjerra satt sammen nå. få ræva i gir. Kjøpte en ny og rustfri luke for 300 kr, så den opprusta luka der er kasta for lengst gitt. hehe... Får kjørt bilen oppover til typen morgen,så da begynner alt av montering.. har også bestilt masse deler til motoren fra danmark,så spørs når de kjem da.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Lagt fyller på bilen: Du som leker med sprøyta selv? Isåfall så gjør du veldig mye mer enn den gjennomsnittlige jenta på landet:respect Ser så absolutt bra ut dette her, og fargen så ut til å ha mye og fin effekt i seg. Eneste jeg ikke støtter helt er helsveist bakluke. Men foruten om det så gleder jeg meg til å se bilder av bilen ferdig montert:D Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Du som leker med sprøyta selv? Isåfall så gjør du veldig mye mer enn den gjennomsnittlige jenta på landet:respect Ser så absolutt bra ut dette her, og fargen så ut til å ha mye og fin effekt i seg. Eneste jeg ikke støtter helt er helsveist bakluke. Men foruten om det så gleder jeg meg til å se bilder av bilen ferdig montert:D Jeg la fyller på framskjermen selv ja.. men resten av bilen lot jeg han som lakkerte (anders) gjøre.. hehe... best det tenker jeg.. Sveisa bakluke gjorde seg faktisk utrolig bra på bilen.. gleder meg til å se den ferdig montert jeg også :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hmmm... tikka inn en mms her nå av ei som absolutt ville vise ræva si.. så jeg får vel dele den med dere :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hmmm...tikka inn en mms her nå av ei som absolutt ville vise ræva si.. så jeg får vel dele den med dere :D hihi..nice :D Takk skal du ha;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 har du rana en bank ell no ell? virke som du har tømt lommeboka skikkelig nå :) men det blir tøft da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg