vwgolf2 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 pen bil ja! liker looken du kjører nå jeg da,blir enda bedre med 9*14 ja! misunner deg baklyktene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hva slags leppe har du på i bånn? pen! Pen bil også! =) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 pen bil ja! liker looken du kjører nå jeg da,blir enda bedre med 9*14 ja! misunner deg baklyktene... Takk for det :) baklyktene skal byttes ut mot klare baklykter,så de er til salgs hvis du er intr? ;) AndersM: Er en gti 16v leppe fra gamle fangere. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har forresten satt i audi 80 takluke også.. en rød en.. hehe :) så kjører rundt i en grønn,svart og rød golf ;) hehe.. vekker ihvertfall oppmerksomhet,ikke akkurat den responsen jeg vil ha men.. folk gliser nå og slikt så er da litt artig.. hehe :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 *ler* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 *ler* Hva?? hehe... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 sikkert fordi du kjører en bil med 3 farger:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hva?? hehe... ikkenooooooooooooooooo :) litt frakk denna giraffgolfen nå da :) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ikkenooooooooooooooooo :) litt frakk denna giraffgolfen nå da :) hehe hehe ja.. ;) Jeg er sikkert rar men jeg synes nå bilen ser like stilig ut med 3 farger jeg da.. hehe.. Men blir godt når den blir grønn igjen ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Da har jeg endelig tatt bilde av de hvite instrumentskivene mine! :) Veldig dårlig kvalitet for ble tatt med mobilen siden kameraet mitt plutselig klikka.. :wonder Speedometer og turteller: en liten detalj man sikkert ikke ser så godt: Kjøpt nye instrumenter siden jeg ikke fikk åpna de gamle: Veldig dårlige bilder,men se om jeg får ordna på cam og tatt noen bedre bilder snart! :) Har forresten svarte instrumenter til salgs.. voltmeter,oljetrykksmåler og oljetemperatur.. selges h.b :D:D:D:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 en ting. det der er 16v skiver. ekke det litt feil med tanke på at du har 8v ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 at kameraet ditt klikka står du vel for selv? mener og huske at det fikk seg en karamell her om dagen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hører rykter om at den Votex konsollen er til salgs for 10 kroner og skippes til Fetsund i morgen tidlig? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hører rykter om at den Votex konsollen er til salgs for 10 kroner og skippes til Fetsund i morgen tidlig? :D finnes nye votex konsoller å kjøpe online Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 finnes nye votex konsoller å kjøpe online Hvor da? Har hørt de ikke finnes annet en på huggere og installert i golfer rundt om i landet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg