drturbo Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hvem paa oestlands omraadet kan gjore felgene mine smalere? 9x16' er for breit foran, jeg maa ha 7 1/2 foran og 9x16 bak. Der er snakk om revolutionfelger, mye gods aa ta av. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Finnes ingen firmaer i Norge som bredder alufelger, dermed ingen som er spesialister på å smalne dem heller :( Mulig enkelte mekaniske verksteder med bra utstyr kan klare det (?) Svenske felgbreddingsfirmaer finner du i Bilsport-guiden i bladet Bilsport ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Sitter du godt? Har hoert om et firma i Sandvika som gjoer dette, men veit ikke navnet. De firmaene i Sverige, ligger dem langt unna svenske grensa? Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Kunne jo hørt med disse først FelgService Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraVariant Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 En jeg kjenner fikk smalet inn noen aluminiumsfelger i Karlstad i sverige. Er ikke helt sikker på hva verkstedet het, men jeg kikket på gulesider i sverige og fant dette navnet: Aluminiumsvetsar'n Björknäs 606, 655 94 KARLSTAD 054-86 05 66 Mobiltfn 0709-18 99 66 Kan nok være denne, ellers så kjenner firmaet nok til hvem det er som smaler/bredder alu. felger Siter - Bora Variant TDI '00 - MB 300TDT '82 - VW Variant '72 - T1 1300 '66 - T1 1200 '58 x Caravelle Coach TD '90 x Toyota Corolla '82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beetlebug Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Som Kid sier, ingen i Norge tar på seg slike jobber. Felgservice sveiser ikke alu. Men Aluminiumsvetsar'n Björknäs 606, 655 94 KARLSTAD 054-86 05 66 Mobiltfn 0709-18 99 66 er en kløpper til slikt. Ca pris mellom 1100 og 1500 pr.felg. Beste måten å gjøre det på er å ringe han på mobilen når du er der nede. Da møter dere han og han får se felgene og gir dere en pris da. Lykke til BB Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by K.A. Kunne jo hørt med disse først FelgService Har sendt dem mail med forespørsel om felgbredding. Ikke fått svar ennå... Feriestengt kanskje? Uansett har trolig Beetlebug rett. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hjertelig takk for alle svar! Kid-a, takk for hjelpen! Naa blir det kanskje lettere aa styre opel'n. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg