Gå til innhold

Bil til 18 åring

Ranger emnet


RX2002

Anbefalte innlegg

Originally posted by B.T.i

????:rolleyes:

 

Greit nok at det er moro med drifting, men skal du drifte deg inn innkjørselen hjemme når det ligger 40-50cm snø der? Tror ikke det altså, hva må man da gjøre? Joda, fylle bagasjerommet med sand, stein, lik, betong osv osv.

 

Godt sagt! RWD er unektelig morsomt om vinteren :D men at det er "bedre" enn FWD kan ikke jeg heller få til å stemme :rolleyes:

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by go40

Hvis du har litt interesse for mekking osv kunne du jo prøvd å finne deg en litt strøken veteran, og heller bruke alle pengene du sparer på forsikring og veiavgift til å trimme/fikse bilen litt...

 

Med en veteran betaler man bare 1040kr for full kasko og 0kr i årsavgift og veiavgift da ;)

 

http://www.amcar.no/forsikring/index.html

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja scorpio e ubrukelig på vinteren.. eg klarte en gang å sette meg fast på en flekk med is som var akkurat på størrelse med kontaktflaten til ene bakdekket.. brukte et godt minutt på å få meg løs igjen, helt fantastisk den bilen.. hadde den hatt sperr hadde det vært noe annet.. ellers kom eg meg ikkje opp bakken til huset i vinter heller, har en 90° sving før bakken, hendte eg kom sidelengs i den ja.. det som var endå mer sykt var at en kompis sin 240 gikk opp og ned den bakken uten problemer en dag eg sto fast, fyren tok faen meg og rygget opp og ned en gang og mens eg parkerte skrapet mitt :( men då MÅ det ha vært 2 sandsekker baki.. 4wd e flotte greier..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX2002

Hva med en ford sierra sedan? er det noe å satse på

en ford sierra med innsprut er et godt valg som førstebil.

 

rwd som gir deg utrolig mange artige 180°'ere i rundkjøringene.

bakhjulstilling som får bilen til å se ut som en flygende delorean bakfra

går som en klokke uansett hvor mye du mekker på den

god plass i baksetet :)

 

tror zib føler seg hjemme ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår