jkr Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Jeg holder på med å montere annlegg i bilen, jeg er nybegynner på dette område så jeg har ett spørsmål. Bake i bilen skal jeg ha infinity kappa 6*9 høytalere i hatthyllen og en 12 RF sub, det skulle jeg drive med en MTX forsterker på 4*100watt (Brokoble subben og de 2 andre kanalen på 6*9) Men når jeg skulle koble infinity høytalerne så så jeg at den hadde 2 tilkoblinger, en tweeter og en woofer del. hvordan skal jeg koble dette? må jeg bruke 2 utganger på forsterkeren for en høytaler? Er jævli grønn på område så jeg håper på hjelp. Her er en link på bilde av høytaleren. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=jkr&id=kobling&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 bruk delefilteret som skal følge med, woofer og tweet inn på den så videre til forsterker.. Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Det er ikke noe delefilter med. For ordensskyld er høytalerene Infinity Kappa693.5i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 nå veit ikke jeg hva som pleier å ligge i infinity eskene, men det burde ligge et delefilter der, viss ikke ville jeg snakka med han du kjøpte dem av. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Har nettoppp snakket med han, det skulle være delefilter med, han skulle ettersende det :) Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 varsågoda Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg