Gå til innhold

kolonnekjøring i Bergen

Ranger emnet


impreza_wrx

Anbefalte innlegg

Originally posted by Thunder

For noen grinunger. Lost weekend???!!!!puke

Kollonnekjøringen var helt sjef! Kunne ikke blitt bedre. Takk til Rack og alle som stilte opp og gjorde dette til en uforglemmelig kveld. Det var enormt mange som stilte opp inkl. meg selv. Håper dette blir gjentatt flere ganger dette.

Tror du ikke det var herlig å sitte på LW i går? 30 grader på kvelden, kald pils og masse damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra oppmøte, sprengte nesten parkeringsplassen. flere hundre biler som kjørte cruising med nødblink på etter hverandre. Tøft! Håper det går bra med de som kolliderte i går. Var en 240 som glemte seg litt å kjørte rett i ræven på en 460 på motorveien. Tre stykker ble sendt på legevakten med nakkesleng og ryggsmerter.Bilder her! Klikk her!Formålet med treffet var dette:

demonstrant.JPG

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo føle seg som en klovn han idioten som smelte rett i ræven på 460en. Når sant skal sies så var det mye tull på motorveien med voldsomme akser og nedbremsinger og fronten inni ræven på biler foran. Det trengs skjerpings der. Tydeligvis ble det litt for høy skrytefaktor for enkelte som ikke helt skjønte hensikten med kjøringen. Den skulle liksom være en markering til minne om trafikkskadde og ikke et burneshow. Men det er jo ikke lett å holde igjen når det er flere hundre biler som er med det skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klovny

Var et konge bra treff men det var litt rot på veien inn til byen! Mange som kjørte feil og då følgte jo bare folk etter!

 

enig,

hørte snakk om media skulle komme men såg ingen eg og har heller ikkje sett noko i avisana.

 

vi burde ha lagt til eit nytt treff og innvitert bilsport, autofil og andre motor magasiner + media. slik at vi hadde fått litt oppmerksomhet rundt det og vert litt meir seriøse med kollonekjøringen. istaden for den jævla tullekjøringen på motorveien. bremse ned, gi gass, hive seg ut i det andre feltet forran ein annabil og oppfordrer til kappkjøring.

 

bare ein komentar fra min side.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Utrolig bra oppmøte, sprengte nesten parkeringsplassen. flere hundre biler som kjørte cruising med nødblink på etter hverandre. Tøft! Håper det går bra med de som kolliderte i går. Var en 240 som glemte seg litt å kjørte rett i ræven på en 460 på motorveien. Tre stykker ble sendt på legevakten med nakkesleng og ryggsmerter.Bilder her! Klikk her!Formålet med treffet var dette:

demonstrant.JPG

 

ehh. var ikkje formålet med dette treffet for dei som har omkommet i trafikken? eller har eg missforstått det?

 

holdt nesten på å miste to kompiser i går. hadde eg kommet to minutter tidlegare så hadde eg risikert å fått svære steiner i meg og eg og hadde vert inblanda i ulykka. men dei to slapp unna med bare eit sjokk.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår