Gou Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Teriminator : Det du sier er veldig sant.. Er fulstendig klar over at G60 sin "kvalitet" er så som så :) Det du sier angående 1.8T er ok det også , men da jeg sansyneligvis må i militæret om et halvt år så vil jeg heller ha en bil til 30-50k som skal "stå hjemme" det året jeg er i militæret... Da vil jeg ikke bruke 200 000 på en 1.8T så måtte la den stå et år , viss du skjønner ? :) Har fått et akseptabelt bud på bilen også nå , så er nok stor fare for at den blir solgt i nærmaste framtid... Naf test den 17 august så etter det så ryker den nok.. (aldri si aldri men.. den er jo litt kjekt å ha også :D..) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hva ligger budet på da? prøv å utsette militærtjenesten, da slipper du kanskej å bli innkalt nestegang ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by mono hva ligger budet på da? prøv å utsette militærtjenesten, da slipper du kanskej å bli innkalt nestegang ;) Funker fint det:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Fridjow Funker fint det:D Ja, det er ingen problem. Utsatte første gang (18år), ble innkalt neste gang men reiste hjem på kvelden (19år) og har ikke siden hørt noe. Jeg er 25 nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 off topic, hvorfor reiste du hjem første natta ? sengevæter ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 jeg utsatte tjenesten til sensommeren 2006 pga. lærlinge kontrakt. fikk brev om at det var innvilget osv og i tillegg stod det noe slik at pga. om organisering i militæret så kunne de ikke fastslå noen ny innkallings tid :) takker faen meg for det fordi de ville sende meg til GSV (Garnisonen i sør varanger). er ikke bygd får slike tempraturer jeg :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by mono jeg utsatte tjenesten til sensommeren 2006 pga. lærlinge kontrakt. fikk brev om at det var innvilget osv og i tillegg stod det noe slik at pga. om organisering i militæret så kunne de ikke fastslå noen ny innkallings tid :) takker faen meg for det fordi de ville sende meg til GSV (Garnisonen i sør varanger). er ikke bygd får slike tempraturer jeg :p Hahaha, det var ditt de ville sende meg å!!:D Grensevakt!! Glem det!! Nekta blankt, truet med prikk på rullebladet osv Ga meg ikke, fikk utsettelse i 6mnd, ikke hørt fra de siden! Finnmark står ikke øverst på listen over steder jeg må besøke;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Reinsdyr kan man oppleve på tv :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Så så... hehe er da veldig bra der oppe =o) har en yrkes millitær bakgrunn på ca 2 uker der ifra, fint kino anlegg å bra kantine/kiosk ! men om du er allergisk mot kulde anbefales det ikke ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Kan jo bli innkalt helt til du er 30 , så ville ikke følt meg trygg enda Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Heisann! Bilen ska på NAF test den 17 august så blir den nok 99% solgt.. Har akseptabelt bud så den blir nok solgt ja ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 hvilken pris går den for da Erling? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Jeg fikk utsatt alt sammen når jeg var på sesjon, til etter lærlingtida som det nå er et år igjen. Kanskje ikke jeg hører noe med det første heller.. :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Trenger du bil når du er i forc'n da? Hva med å bare spare penga, og gå for en ny bil når du er på vei ut av militæret.. 1,8t er et godt tips.. Passat f.eks :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Mono : Pm... Jonte : Det du sier er ganske smart , men poenget er at det iallefall er 6 måneder til militæret pga jeg er lærling fram til 19feb 2005 ! Blir liksom litt lenge uten bil... Har faktisk vurdert å finne meg en VW Classic av et eller annt slag.... Får se.. Kan jo hende at jeg slepper militæret også ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg