Machagen Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Nå er bilen hos lakkeren... jeg glemte selfølgelig kamera men her er noen bilder av bilen med all stylinga, sjekk inn i morgen eller på onsdag.. ny lakk http://home.no/machagen/inedx.html jeg trenger virkelig noen 16 eller 15 felger fort.. hvis dere har noe si fra... helts til rund 2000-4000 kr...har ikke døds mye penger igjen.. hehe Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 ser bra ut det, men glipper ikke frontfangere noe sykt? eller er den ikke festet på bildet? ser du skal hellakkere...du skal lakkere inni dører og sånn også vel??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Machagen Nå er bilen hos lakkeren... jeg glemte selfølgelig kamera men her er noen bilder av bilen med all stylinga, sjekk inn i morgen eller på onsdag.. ny lakk http://home.no/machagen/inedx.html jeg trenger virkelig noen 16 eller 15 felger fort.. hvis dere har noe si fra... helts til rund 2000-4000 kr...har ikke døds mye penger igjen.. hehe hva slags farge ska barbi dokka di ha? blir sikkert grymt detta. du kunne jo fjerna no håndtak da. hehe vært litt tøft det når du først var så godt i gang med pussing og sånn.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Har 17" felger tilsalgs hvis du er interresert i det?? Toora T940, med 205/45/17 ET 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Jeg har Integral A2 hjul med 205/40-17" tilsalgs! Pene felger uten skader. Trenger to nye dekk NESTE SESONG :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg