Eagle Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 held på å skal sote bilen min men so e der nåken knotta på vundua som e i veine når ej skal legge på filmen.. så sotinga blir stygg når ej skal feste på filmen fordi filemn må ligge rundt dissa knottane.. nåke som he en go plan om kor ej burde jere d for å få d bra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 du kan jo begynne med og prate NORSK og ikke vanskelig leselig dialekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 legg på å skjær rundt knottane.. det gjore eg på min gammle bil.. eller så kan du komme til årdal.. her er det en som soter billi!! Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg