Gå til innhold

Rudskogen 20 August

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det lov i Norge så skal nok ikke vi nekte deg:D Hihihi! Gleder meg til en fin avsluttning! JEG TRENGER BIL FOR FAEN, Min er rammeskeiv og voldtatt :D

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som at jeg har ordna meg 4 bakdekk og fikset bensinlekkasje.

 

Kan ikke vi få lov til å sladde litt mere på treffet? Jeg syns det går fint for seg på banen selv om noen sladder. Det er ikke vits å sladde hvis det ligger noen rett forann eller rett bak da. Men sånn ellers.

 

:).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Hersker hans. Drifting er trossalt blitt en sport så da burde folk få lov til og trene. så norge også har en kjangs i drifting. Eller flere. FSR har jo kommet ganske langt. Og deter det flere som har kjangsen til som for eksempel Hersker Hans. Det er jo bedre at man kjører villman på bane istedefor på veien.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å drifte, men det som er kjipt er å få gulflagg hele tiden når de som ikke er sååå gode må trekkes opp av purra. :)

 

Hva med å leie banen selv for en driftedag da Hans?

Det hadde sikkert blitt kanon med en Drift Day igjen, jeg hadde blitt med jeg om jeg ikke hadde kjørt AWD for tiden..

:D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det ikke er nærme andre biler så er dte vel bare å drifte for harde livet! Skal høre med sjefen om vi ikke kan få igang litt breisladd, men da må det være mange nok som stiller :D Men det bør vel ikke bli noe problem?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

så lenge det ikke er nærme andre biler så er dte vel bare å drifte for harde livet! Skal høre med sjefen om vi ikke kan få igang litt breisladd, men da må det være mange nok som stiller :D Men det bør vel ikke bli noe problem?

 

 

Hehehe tror nok ikke det. vet i allefall at Hans og Wetterhus Racing kommer til og stille som veldig gode kandidater. Mulig jeg ikke kommer meg på treffet men gjør alt jeg kan for og komme meg dit. Kan jo ikke gå glipp av det siste treffet for sesongen.;)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra treff, elendig organisering, godt initiativ fra Audi Sentrum og morro å kjøre Yaris på bane :D

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

*Statusrapportogbilder?*

 

:D :D :D

 

Status: Veldig bra treff! Synd med været...

Bilder: Kommer i løpet av kvelden bare jeg kommer meg hjem fra jobb. Og film kommer når jeg har fått tid til å redigere :)

Jeg fikk med meg mye kjøring, mye sladding, en del utforkjøringer og en del inboard. :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig dårlig med flagging på de som hadde raskere biler bak seg.... Lå 4-5 runder bak en grå manta som gikk helt likt som min på slettene men skulle bare sladde/drifte i svingene så da blei jeg liksom bare liggende og kjøre rolig bak han i svingene!!

Dårlig gjort av han også og ikke slippe meg forbi heller... Blei litt irritert!!

 

Ellers så var det glatt på banen. Fikk meg noen nye erfaringer etter langsletta og i slakter`n:eek:

Gøy og se på audi`ene som raste bortover:)

Fikk meg også en tur i en brun volvo 245turbo som hadde litt peiling på og ligge breit:) MORRO!!

 

Desverre gikk kameraet mitt tomt for batteri etter 2 bilder:(

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår