bmwpower.no Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Heisann! Selger herved min trimchip til BMW 325i, 1987. Denne er levert av http://www.trimchip.com og fungerte meget bra i min 325i. Sammen med kn filter og effektanlegg var det en merkbar økning i effekt og aksellerasjon. Kontakt meg for info... send en PM, eller en mail til: henning@streetracing.no selges grunnet "større modfikasjoner" -nemlig turbo Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defend Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 turbo er artig.. haru regna på hvor mye turboen kommer til å koste? mye jobb? uansett så er det vel verdt det :D Siter golf 1 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Vell, for å si det sånn.. det koster en del ja! Summer tør jeg ikke tenke på, blir bare oppgitt da =) :D :D :D Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg