TropicX Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Har bestemt meg for å byggge basskassa mi selv. Hvordan plater bør jeg bruke, bør jeg ha noe mellom platene, lim eller noe i tilegg til skruer osv! Kom med svar etc! Mvh. -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 22mm MDF og sicaflex da er du nok godt på vei. Og 50mm sponskruer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Polyuretan trelim og innslagsmuttre for å feste elementet. Disse festes på innsiden av baffelen/fromtplata og har mothaker som skrus inn i treet når du fester elementet. Søk på "polyuretan" og "selvborende skruer" her på forumet så finner du sikkert en god del tips ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 takker! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Er det noen fordeler ved å lage en ramme i tre først? For så å skru MDF platene fast i denne ramma? istedet for å skru platene i hverandre liksom.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Skru platene i hverandre du, hvis ikke blir det noe drit å regne ut riktig antall liter, hehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 husk å forborr alle skrue hull. ellers er det lett at mdfen sprekker. og ikke spar på limet. ta heller bort overflødig lim etterpå. for å være helt ikker på at den er tett, kan du tette med silikon inni alle skjøter. viss det er en psyco sak av en sub du har: lag forsterkninger inni kassa. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg har tegnet en skisse med mål, Kassen blir bygd utifra hvordan bagasjerommet er for at den skal passe skikkelig inn. Kjøpt inn alt jeg trenger tror mener jeg. Og det kommer bilder med tiden! Men skal jeg ha noe inni kassa? Som... (glemt hva det heter) BOMULL ellernoe slikt? Det elementet jeg skal ha i kassa er en 10" Rockford Fosgate Punch P310D4 og er på 800W/400W rms, 4 ohm. og kassa blir på ca. 18Liter. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 ja du kan stikke på jysk og kjøpe vatt og legge pent fra bakveggen og mot hullet det elementet sitter. er ikke sikkert du trenger så mye. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Da var platene skjært ut litt, og plassert å alt passer perfekt i bagasjerommet.. Bare skjære å feste platene litt etterhvert.. bilde kommer i løpet av morgendagen.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Update bilder. Noen kjappe bilder over hvordan det ser ut foreløpig og hvordan det ska se ut, men blir mere forandringer etterhvert. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 funker ikke funksjonen? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Huh, har du photoshoppa inn den andre forsterkeren? :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Hifonic Huh, har du photoshoppa inn den andre forsterkeren? :D I så tilfelle, bruk magic wand og en transparency-mask for å rense opp og deretter ctrl + t for å bruke free transform og rett den opp litt ;) Snakker off-topic eller :P Ser lekkert ut det der :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 jeg gadd ikke bære ut den andre forsterkeren, så kopierte å flytta den til den andre siden for å vise lissom.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg