Ghost. Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 hahahahaha! først så var det jævli morsomt det med faren var malemester OSV hahaha!! og missforståelser men så ser jeg at det er en 5år gammel buuump! tar faen av denne tråden Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 HEJ! hvordan tror dere det gikk med lakkeringen ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ingen som vet ingen som får vite sikkert, bilen er sikkert vrak, eller totalt ødelagt !? Håper ikke det, men frykter det! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 jeg skal å lakke min nova sort metallic.. får dårlige følelser når jeg ser folk skriver at den fargen er verst på ujevnheter:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hehe skjønner den, men tror det går bra jeg :) Bmwn jeg hadde lakkerte jeg i sort metallic, og det gikk fint! Husk er som regel bare du som vet om ALLE små feilene på den, fokuset på bilen er helt andre steder som f.eks felger, styling, lykter, grill/gitter osv osv... så tror det går fint! Husk skyggen er din beste venn :) haha! Men vær nøye uansett! Alt for nøye! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg