Rockford Seat Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 I utgangs punktet ikke fordi importøren Mr. Sq "misliker" de litt. :D Jeg driver å modifiserer så og si alt han leverer til meg, og det er endel som tror at produktene kommer slik fra fabrikken, og så begynner de å bestille de produktene som ikke er 100% like som mine. Som f.eks lysende blå øyne i alle chrome edderkopp logoer. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa I utgangs punktet ikke fordi importøren Mr. Sq "misliker" de litt. :D Jeg driver å modifiserer så og si alt han leverer til meg, og det er endel som tror at produktene kommer slik fra fabrikken, og så begynner de å bestille de produktene som ikke er 100% like som mine. Som f.eks lysende blå øyne i alle chrome edderkopp logoer. Jeg får ikke bestandig vite ideene hans med en gang. Misliker dem ikke egentlig, bare litt "bekymret", noe som har vist seg å være helt ubegrunnet. Hvertfall frem til nå ;) mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Skulle ha likt å hatt ett kamera når jeg fortalte deg at jeg hadde satt vinkelsliperen i innmaten på ett par av tarantula forsterkerene :D De siste "justeringene" får du ikke vite om før du ser dem live når bilen begynner å bli ferdig ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Skulle ha likt å hatt ett kamera når jeg fortalte deg at jeg hadde satt vinkelsliperen i innmaten på ett par av tarantula forsterkerene :D De siste "justeringene" får du ikke vite om før du ser dem live når bilen begynner å bli ferdig ;) Får snike meg opp sene nattestimer å ta en kikk tror jeg:D ;) Bare så synd du tydligvis har fått deg noen dårlige, overprisede basser. ha ha ha:D :D mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Det jeg vet er at jeg har sniket meg til en liten test i bilen min... Tror det blir bra jeg ! Har nok power og strøm ihvertfall.. Fant ut at jeg har størmleveranse fra batteriene som tilsvarer 12 gule optima... Tror ikke jeg skal ha maxxima eller optima igjen gitt :D Ps. Koste meg med testen uten å henge på de to "små" kondisene. Må jo ha litt å gå på. PPS: ja jeg skammer meg dypt over at jeg har 2 stk overprisede bassere. Veil pris på de er jo ikke hva min forrige 12" kostet engang.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Det jeg vet er at jeg har sniket meg til en liten test i bilen min... Tror det blir bra jeg ! Har nok power og strøm ihvertfall.. Fant ut at jeg har størmleveranse fra batteriene som tilsvarer 12 gule optima... Tror ikke jeg skal ha maxxima eller optima igjen gitt :D Ps. Koste meg med testen uten å henge på de to "små" kondisene. Må jo ha litt å gå på. PPS: ja jeg skammer meg dypt over at jeg har 2 stk overprisede bassere. Veil pris på de er jo ikke hva min forrige 12" kostet engang.. Moro at du har fått testet litt, og jeg vet hva disse bassene kan, så jeg var ikke særlig i tvil. Gleder meg bare til du kobler opp alt sammen slik at jeg får en litte lytt selv og.. Hmm, vi ble litt O.T her, kanskje vi skulle holde denne diskusjonen til tråden din.. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hehe, den ble off topic for lenge siden, bare å taste i vei, syns det er gøy å lese om dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Hehe, den ble off topic for lenge siden, bare å taste i vei, syns det er gøy å lese om dette :) Ble nok det ja. Hyggelig at at du syntes det er moro, men er jo litt dålig av oss å ødelegge tråden din da ;) mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Det jeg vet er at jeg har sniket meg til en liten test i bilen min... Tror det blir bra jeg ! Har nok power og strøm ihvertfall.. Fant ut at jeg har størmleveranse fra batteriene som tilsvarer 12 gule optima... Tror ikke jeg skal ha maxxima eller optima igjen gitt :D Ps. Koste meg med testen uten å henge på de to "små" kondisene. Må jo ha litt å gå på. PPS: ja jeg skammer meg dypt over at jeg har 2 stk overprisede bassere. Veil pris på de er jo ikke hva min forrige 12" kostet engang.. Hva brukte du for å teste strømmen i bilen din...? Vil nok tro på det sterkeste at den van gogh bassen er en utrolig bra sq sub, gler meg stooort til å høre den i rx7'n jeg skal bygge litt i.. Tenk deg da, 2 stk sånne Van Gogh 10" på en Van Gogh 1600.2 som har to stk 35mm2 strømterminaler, inni en pitteliten rx7..! Jeeze... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by RiZLa Hva brukte du for å teste strømmen i bilen din...? Vil nok tro på det sterkeste at den van gogh bassen er en utrolig bra sq sub, gler meg stooort til å høre den i rx7'n jeg skal bygge litt i.. Tenk deg da, 2 stk sånne Van Gogh 10" på en Van Gogh 1600.2 som har to stk 35mm2 strømterminaler, inni en pitteliten rx7..! Jeeze... :D Den Rx7'en gleder jeg meg til å få sett, og ikke minst få hørt. Tror du vil bli veldig fornøyd når du får hørt den, du har jo sett byggekvaliteten. Tror du kommer til å smile rimelig bredt når du får høre et komplett VG anlegg i de bilen. VGW bassene er jo rene SQ subber, og gjør dette meget bra, vesentlig bedre enn prisen skulle tilsi. Samtlige som har hørt bassene til nå, har blitt helt satt ut. Det er litt moro. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Mr. SQ Den Rx7'en gleder jeg meg til å få sett, og ikke minst få hørt. Tror du vil bli veldig fornøyd når du får hørt den, du har jo sett byggekvaliteten. Tror du kommer til å smile rimelig bredt når du får høre et komplett VG anlegg i de bilen. VGW bassene er jo rene SQ subber, og gjør dette meget bra, vesentlig bedre enn prisen skulle tilsi. Samtlige som har hørt bassene til nå, har blitt helt satt ut. Det er litt moro. mvh Den RX7'n blir jo ikke et sånt "psyko" bygg da, men det blir bygd ganske enkelt og ikke altfor tidskrevende siden jeg har nok å gjøre med min bil for tiden.. :D Kan si jeg gleder meg sterkt til å høre ja.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Mr. SQ Er alltid kult med produsenter som tar den helt ut på topp produktene sine. Desverre så er det færre og færre produsenter som gjør dette nå. mvh Kunne ikke sagt det bedre selv. Kanskje da produsentene viser hva de duger til :) Gjelder alle slags produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Mr. SQ Den Rx7'en gleder jeg meg til å få sett, og ikke minst få hørt. Tror du vil bli veldig fornøyd når du får hørt den, du har jo sett byggekvaliteten. Tror du kommer til å smile rimelig bredt når du får høre et komplett VG anlegg i de bilen. VGW bassene er jo rene SQ subber, og gjør dette meget bra, vesentlig bedre enn prisen skulle tilsi. Samtlige som har hørt bassene til nå, har blitt helt satt ut. Det er litt moro. Og med tanke på prisen på Kappa Perfect, så er det veldig bra.. mvh Noen i nærheten av arendal med slike sub'er slik at det er mulig å høre hvor bra de er, istedet for å bare lese om det? Fikk forresten vite at Infinity Kappa perfect som spiller meget bra SQ, har tilnærmet lik trøkk som Power serien til RF, så de som har hørt den synes den også er MEGET imponerende i ytelse. Og til den prisen som er på Kappa Perfect subbene er det veldig bra. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 ) Originally posted by Zetec Noen i nærheten av arendal med slike sub'er slik at det er mulig å høre hvor bra de er, istedet for å bare lese om det? Fikk forresten vite at Infinity Kappa perfect som spiller meget bra SQ, har tilnærmet lik trøkk som Power serien til RF, så de som har hørt den synes den også er MEGET imponerende i ytelse. Og til den prisen som er på Kappa Perfect subbene er det veldig bra. Er faktisk ikke noen VGW subber på sølandet enda (er derfor jeg jakter på forhandlere ;) ), og vi er utsolgt for VGW frem til ny forsendelse kommer til neste uke. Eneste subben som er spillende her nede foreløpig, er en XS-12 og den Står i anlegget til min kjære mor. (anlegg i 50 års gave syntes jeg var en god idé, og det syntes hu og:D ;) Jeg kan sikkert ordne slik at du kan få høre på det, om du vil. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg