Asim Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Det har den siste tiden blitt spekulert i om osama har tatt plastisk kirurgi for å kunne "forsvinne" i mengden..... her er beviset heheheheheeheheheeh lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 fått deg dame nå eller? :rolleyes: blitt av han du var sammen med før a? :hello: heyyou j/k.. :D tror bin laden er dævv jeg.. skal vi ta en poll på det kanskje? ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 hahahhaha sjekke han a.... hahahahahhhahhaahhahaahhahahahahahahaahah lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Feeet porsche...... hehehehheeh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Får du besøk av denne julenissen igjennom pipa??? hehehhehehehe lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by MrHappy Feeet porsche...... hehehehheeh Hadde det ikke vært for den munnen der hadde den nesten vært perfekt ;) If you know what I mean. Og hva mente du med "endelig en kuuuul porsche"? ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Har dere ikke noe bedre og gjøre en og trakkasere dette forumet med sånt Slaks søppel det syns jeg dere burde holde dere for god til... Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 tilogmed en moderator som startet den....:) Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Ja helt utrolig det der. Dette forumet har tapt seg drastiskt Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 hmmmmm......... Håper dere ikke sammenligner dette med jenaette84 tråden?? eller de andre sjekke_dame_på_forumet trådene....?? Dette er helt utrolig.... Jeg kan ikke gjøre annet en å beklage min oppførsel. Dette skal ikke gjenta seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Ja det er godt og høre tyder på at du er en voksen persjo. vi er stolt av deg!! synd at ikke alle de andre på forumet med lignende tråder ikke kan unnskylde seg Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Er vel ikke så veldig nøye med denne threaden her da... Det er jo i det minste ett bilde av en bil her! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Grønne fare Har dere ikke noe bedre og gjøre en og trakkasere dette forumet med sånt Slaks søppel det syns jeg dere burde holde dere for god til... Mener du at denne threaden ikke er bil-relatert? Skjønner ikke helt hva som skjer her på forumet. :rolleyes: Dette er Off topic og behøver ikke da absolutt å handle om bil (synes jeg dah..) Hvis det KUN skal diskuteres bil her inne trur jeg at det blir lite liv her. Må vel gå ann å ha det litt gøy og ikke være seriøse hele tiden. Min mening ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Air 63 Mener du at denne threaden ikke er bil-relatert? Skjønner ikke helt hva som skjer her på forumet. :rolleyes: Dette er Off topic og behøver ikke da absolutt å handle om bil (synes jeg dah..) Hvis det KUN skal diskuteres bil her inne trur jeg at det blir lite liv her. Må vel gå ann å ha det litt gøy og ikke være seriøse hele tiden. Min mening ;) Helt enig... vi har jo fått en egen kategori for spill så da er vel off topic alt annet som ikke passer inn i de andre kategoiriene? Kan jo sikkert få laget en Funny kategori så kan folk som vil ha det litt gøy poste slike poster som dette der? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg