springbrett Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 1986 VW golf C 1.6 Km stand: 239 000 Årsavgift betalt, men mangellapp på eu kontroll foreligger Pris 4500 kr eller bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Hva består mangellappen av? Hvordan er det med dekk og felger til bilen? Er motor, girkasse, clutch og drivverk i bra stand? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by VolvoTore Hva består mangellappen av? Hvordan er det med dekk og felger til bilen? Er motor, girkasse, clutch og drivverk i bra stand? Mangellappen består av rust på bremserør fremme, støtdempere rundt om og rust på bakstilling. Det er splitter nye dekk på bilen, men felgene er ikke akkurat noe å skryte over (Rustne satålfelger). Motor, girkasse, clutch er i god/bra stand. Det indre drivleddet fremme må vel byttes på drivverk. Ellers kan jeg jo nevne at setene inni er fine og har ikke så værst design. Årsavgift for 2005 er betalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by springbrett Mangellappen består av rust på bremserør fremme, støtdempere rundt om og rust på bakstilling. Det er splitter nye dekk på bilen, men felgene er ikke akkurat noe å skryte over (Rustne satålfelger). Motor, girkasse, clutch er i god/bra stand. Det indre drivleddet fremme må vel byttes på drivverk. Ellers kan jeg jo nevne at setene inni er fine og har ikke så værst design. Årsavgift for 2005 er betalt. Ok. Hva slags rust er det snakk om på bakstilling? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Den store jerngreien som holder alt sammen der bak, er det rustet et hull i. Dette er jo sikkert fort gjort å sveise, eller så er det bare å bytte hele greien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ok. Jeg kan by deg 3000kr for den da. Er jo litt jobb for å få den godkjent, også må jeg kjøre langt for å hente den. Hvis ikke du har mulighet for å få den litt nærmere da... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 3000kr er jo bare årsavgiften. Bilen brukes daglig frem og tilbake fra jobb. Du skal få den for 4000,-. Men jeg vil ikke gå lengre ned i pris en det. Jeg kjøpte bilen for 14 000 for 8 måneder siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 ^ ^^ ^^^ ^^^^ ^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^^ ^^^^^^^^ ^OPP^^^^^ ^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^ ^^^^ ^^^^ ^^^^ ^^^^ ^^^^ ^^^^ ^^^^^^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg