Jani Hast Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Lite bilder på en brutal Golf GTR som kommer att bli brutalare =) Kolla in denna sina. http://hem.passagen.se/hastracing/gtr/ Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by Mr.X Vis du leser hva jeg har skrever så er det ikke jeg som starter duskusjonene .. sier bare at golf er jo en nokså stygg bil egentlig, men har man ikke rå til noe annet så må man vel kjøpe det man har rå til... joda, du starter.... du sier at golf er stygg bil..... men det mener du bare fordi du har sett jonte sin :) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by Mr.X Vis du leser hva jeg har skrever så er det ikke jeg som starter duskusjonene .. sier bare at golf er jo en nokså stygg bil egentlig, men har man ikke rå til noe annet så må man vel kjøpe det man har rå til... Råd til noe annet??? jeg har da råd til annen bil en Golf men jeg synes Golf er en stilig bil derfor kjøpte jeg det + at den er enkel å skru på. Når man blir bitt av basillen så er det bare sånn :rolleyes: Noen blir Ford frelst mens andre synes Honda er tingen og bra er det, hadde ikke vært så kult hvis gud og hvermann kjørte rundt i Toyota Supra ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Jani <------- Ja den är fin den bilen får se hur den blir lackad i den nya färgen sen (BMW Gulmetallic) Tror det blir kanon :) Ska över till Peter i sommar och kolla lite på åket!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Jeg hadde en slik orginal Votex konsoll som dere snakker om , men i et svakt øyblikk gidde jeg den bort . Er de så skjeldne ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by Sonick Jeg hadde en slik orginal Votex konsoll som dere snakker om , men i et svakt øyblikk gidde jeg den bort . Er de så skjeldne ? Ja de orginale er skjeldne, men man får kjøpt replika av Votex konsollen hos http://www.swgmotorsport.com og http://www.awesome-gti.co.uk/ som er nesten like bra som orginalen ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 jeg solgte den gamle golfen min med en orginal sånn en (ihvertfall ikke limt sammen av to deler osv) angrer at jeg ikke bytta den med no ræl fra høggern nå.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg