gtpassat Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Nos golf Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 en til Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Originally posted by greenrallye Det er bonrath grill ja.. Også er det uorginal fanger.. var ikke noe problem det. du må kappe hull til de. også må du kappe litt i frontplata bak, for at de skal passe.. Har ikke noe frontplate bak 90 fangerene mine, har hørt at man ikke bør ha det på grunn av kjøling av motor rommet... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Turbo havari Var nokk det ja, korleis går det? Er det noko utgang på laderen nå? Eg må ha rallye utgangen trur eg, eg har stor inter culer! Vist ikkje det er det har du noko ligande? Det sitter den vanlige "silencer boksen" på nå. Får ikke portet den ut mye i utblåset med den. Hvis du skal ha rallye eller RS utgangen så kan jeg jo matche den til laderen på et av treffene i sommer, free of charge selvfølgelig. Med RS utgangene kan vanligvis laderen portes mer. Kan sikkert skaffe en sånn hvis du vil. Kan se litt på priser også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Eg må ha rally utgang på nå ellers får eg ikkje koble til cooler`n, så viss du har/eller får tak i ein så må eg ha den? Eg har den store cooler`n! Men viss RS utgangen ser noko det samme ut kan eg ta det også! Send meg ein mail når du har funn ut noko! morten.kjos@hydro.com Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weizah Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 den var litt overdreven syns jeg... heh.. huff huff.. hvor langt over 200 000 km må man før reprasjonene virkelig kommer på golf gti? Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 for mye av det gode... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Flere bilder - av danske golfer.. :) #1 - Gti 8v 87'er #2 - Gti 8v 87'er #3 - 1,8i - 88'er #4 - 1,8i - 89'er #5 - 87 Gti 16v #6 - En harry en :) - 1,8i - 90'er Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 åååå....så pene!!! Den gullfarga var jævlig strøken... :D hapyhappy Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 hmmm.. Golf med cossie finne og tre interiør var litt overdrevent.... Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 syns de var råe jeg! spess. den gullfarga golfen! men likte ikke de felgene på den ene blå golfen..de tre eika...yukk...yeah yeah. får slenge inn bilde når jeg mottar jetta fronten du har sendt jonte =) hehe blir bra det..du får legge ut når du får mine single løkter også! ... men vurdere sterkt å skaffe helt klare baklykter dah..når jeg får råd til det....men får se ann... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Mor og far fikke øye på dette da dem var på ferie i Danmark :D (golf 3 lykter/grill ... eeeeh) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 ett til... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 og siste..! Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg