Volvo-Lars Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Åssen gåre med bil`n? Har han fyren vært å kikka på bilen ang. rust sveisinga? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Åssen gåre med bil`n? Har han fyren vært å kikka på bilen ang. rust sveisinga? Nei.. Umulig å få tak i han. Sikkert daua eller.noe.. Ellers så står det vel veldig stille. Venter egentlig bare på han egentlig :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Noen som veit om noen grisebillige flinke som kan sveise hjulbuer, kanaler, gulv og en vange i Telemark, kan gjøre en del sjøl, men har ikke sveis og er ikke så flink med den. Lakke kan jeg gjøre sjøl. bill. mrk. Sierra! Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Får du sveisa rusta? Lenge siden du har oppdatert nå :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Tjoda.. Blir vel til at ingenting skjer i vinter. Grunnen til at den ikke blir sveisa nå er at jeg hadde tenkt å vente til jeg hadde råd til både lakkering og rustsveising. Ikke dobbelt opp med demontering og stress... Men får se.. Begynner å bli usikker på om jeg kommer til å lakkere med det første også.. Kanskje jeg bare rett og slett venter med lakkering og bare kvitter meg med rust.. Oppdateringer kommer vel etterhvert.. Men akkurat nå, stille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Er vel ikke så mye å skrive her siden lite(ingenting) har blitt gjort på bilen siden sist. Men kan jo fyre opp med noen bilder så de som følger med i denne posten kan se åssen den ser ut nå. (Ja, grillen er mørkegrønn :) ) (Fine fine piggdekka på Ghia-felger) I løpet av vintern jeg jo fått samla opp LITT(!) penger så nå til våren eller sommern blir det mindre rust værtfall. Mulig jeg bare må kjøre rundt med litt flekkete bil en stund siden lakkering er så dyrt. Men får vel bare se... Oppdateringer kommer samtidig med oppdateringer på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Håper du får fixa litt på den snart! Skal begynne på min Granada når varmen kommer tilbake. Lykke til:) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Håper du får fixa litt på den snart! Skal begynne på min Granada når varmen kommer tilbake. Lykke til:) Det håper jeg og ;) Lykke til du også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 dere har vell ikkje lyst på. slik dere sjalus greie (bakrute sak) grill med ekstralys og slik dere 2,8i leppe. eg har dette liggende det skal bort billi. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg