D-1 Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 er det noen der utew som vet hvor jeg kan finne skikkelig store dynamoer,og hvor mye slike koster,da tenker jeg på dynamo på minst 100 A. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Skaff deg en dynamo fra vw passat tdi 94-96 mod. Eg har en slik og den er på 120 amp. Den funker fint med mitt lille annlegg. kan sikkert skaffe på http://www.norskbildelsenter.no :cool: Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by D-1 er det noen der utew som vet hvor jeg kan finne skikkelig store dynamoer,og hvor mye slike koster,da tenker jeg på dynamo på minst 100 A. Hva slags pingledynamo har du da, siden 100 amp er skikkelig stort? Min har da 72 amp som standard. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg