daskekost Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 vell, det var vell stort sett det jeg skulle spørre om.. jeg er ute etter den groome lyden når jeg trør gassen i båtten.. vrrrroom .. fatter ? :D Jeg kjenner til KN, Aplexi, HKS og Greenfilter.. Har spurt kompiser av meg, men alle kommer med ulike filter... så visst noen kunne ha kommet med en erfaring eller to, så har det vært fint... evt url til hvor jeg kan få bestilt/kjøpt akkurat det luftfilteret som du anbefaler .... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 kjøp ramair, de fleste har det, TS Racing eller B4you Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Den største forskjellen på din bil vil være pris på luftfilteret, jeg har gode erfaringer med Green og KN KN kjøpes hos Kollevold rallyimport og Green kjøpte jeg direkte fra leverandør http://www.needforspeed.co.uk/green/index.htm og sparte mange hundre kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Kjøpte kn hos gsbildeler jeg.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg