AnDy_99 Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 kommer til å vrake bilen på mandag tenker jeg,, så da blir det de høyeste budene da som får tingene.. høyeste bud på rattet er 700 og har en som er interessert i felga for 3000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by andy99andy99 kommer til å vrake bilen på mandag tenker jeg,, så da blir det de høyeste budene da som får tingene.. høyeste bud på rattet er 700 og har en som er interessert i felga for 3000 Hadde vært kos om du orket å sende den innstegslista til meg. Betaler gjerne... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Var det servo på den bilen din da??? I så fall kan jeg være helvettes interessert. For komplett og godt fungerende tannstang, pumpe og slanger byr jeg en god tusenlapp+betaler frakt. Ta å demonter det FØR du skroter bilen da:D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 sorry.. ikke no servo her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg