Gå til innhold

72 % Gir blaffen i trafikkreglene

Ranger emnet


Loppa

Anbefalte innlegg

kan ikke være mer enig om at vei standeren må opp istedet for å bruke masse masse penger på å ha pol10 kontroller hele tiden(isåfall så må de bruke de penga de får inn på veien og ikke legge dem inn på konto)..

 

Det har jo blitt høyere bøter fra 1.1 2003 også slik at man skal "heve trafikk sikkerheten" DOH!

 

Jeg tviler på at det virker for å si det sånn..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg satt akkurat å tenkte på det her om dagen, i det han jeg lå bak på E6 fra Sarpsborg til Halden bremset ned til snaue 70Km/t foran en fotoboks: Skal fotoboksene ha noen hensikt med å øke trafikksikkerheten, iværtfall på denne strekningen, så burde de ta alle som kjører under 75km/t og over 100. For det er de som lager kø som er farlige. For all del, vi trenger ikke en masse idioter i Audi S4 som driver kappkjøring på E6 blant andre biler (ref. ulykken for noen uker tilbake), folk som kjører i 180 på 2 felts vei med masse annen trafikk i begge retninger, det er jo livsfarlig for alle parter, men folk burde kunne klare å holde i det minste 80 når det er grensa, men folk tror at "hmm..speedometret mitt viser sikkert litt for mye og disse fotoboksene tar vel bilde om jeg er over 81km/t så det er best å bremse ned for å være på den sikre sia"...Sånt skaper kø, irritasjon og farlige situasjoner.

Det skal jo forøvrig ikke vært noen som helst tvil om at VEIEN i den form den har idag, og jeg snakker fortsatt om E6 gjennom østfold, er totalt ubrukelig til den trafikken den skal håndtere. Vi har jo et gammalt kjent ordtak som heter Bedre føre var en etter snar, men veimyndighetene kjører heller den klassiske "bedre føre snar og så gjør vi ikke noe med det senere"

Den veien var jo overbelasta i det øyeblikket den ble åpnet, men gutta som sitter på kontor, og har privatsjåfør så de slipper å irritere seg over trafikken tenker ikke lengre enn nesa si, og de har tilsynelatende syykt korte neser..

Har en følelse at detta kan bli mycket långt så jeg tror jeg bryter der...kom med no meninger tilbake æ

www.nordicautotech.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår