Mk2-16v Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Har en g60 kasse som er driiiit møkkete. Går det greit å vaske den med høytrykk og avfetting? Er vel ikke noe særlig å spyle inn i clutch-huset, bør vel kanskje vaske der for hånd med whitespirit. kassa sitter ikke på motoren men det skjønte dere sikkert ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Vaska med avfetting, skurekost og høytrykkspyler, ble fint det. Spylte og vaksa og inni clutch huset, er bare å skylde igjennom hele kassa med godt med olje etterpå for å fjerne eventuelle rester. Nå er min kasse nok anderledes en din, en vanlig 020 kasse så jeg vet ikke helt hvordan clutch huset ditt ser ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Mk2-16v Har en g60 kasse som er driiiit møkkete. Går det greit å vaske den med høytrykk og avfetting? Er vel ikke noe særlig å spyle inn i clutch-huset, bør vel kanskje vaske der for hånd med whitespirit. kassa sitter ikke på motoren men det skjønte dere sikkert ;) bare å spyle i vei det..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 He he he ;) veit nesten ikke selv åssen den ser ut inni clutch-huset, men da vasker jeg den i hvertfall utvendig med høytrykk. Bør sikkert være litt forsiktig der også siden det er noe hydraulikk saker der ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg