rdl Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 javell? og hvorfor skulle jeg være en stor dust fordi jeg synes dette hørtes latterlig ut? hadde vi media reklamert hver jævla bil i landet som ble stjært så ville vi faen ikke hatt noe annet en bil etterlysninger på nyheten.... doh! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Tape-R javell? og hvorfor skulle jeg være en stor dust fordi jeg synes dette hørtes latterlig ut? hadde vi media reklamert hver jævla bil i landet som ble stjært så ville vi faen ikke hatt noe annet en bil etterlysninger på nyheten.... doh! Sant nok, men jævla unødvendig å komma med sånne kommentarer da. hadde du gjort hvis bilen din blei stjælt a? Just wondering.....:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Tape-R javell? og hvorfor skulle jeg være en stor dust fordi jeg synes dette hørtes latterlig ut? hadde vi media reklamert hver jævla bil i landet som ble stjært så ville vi faen ikke hatt noe annet en bil etterlysninger på nyheten.... doh! hehe, da man jo kanskje funnet igjen noen av disse bilene og? klokken 18-20 på tv2 daglig er etterlysninger av alle bilene som er blitt stjelt den siste uka.. hadde vært noe (kanskje ikke) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by abel WTF?!?!?! FY FAEN!? Er det mulig! Kompissen min har nettopp kjøpt seg ny bil (i følge han selv) Men det er jo samme bil som den der! Skal ta en nærere titt i morgen/senere idag. Hva ble det til? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by SlinkeY Det ER en big deal for meg. For meg er det snakk om verdier som nermer seg 200 000 kr som jeg ikke får ett øre igjen for. Jeg gjør HVA SOM HELST for å få igjen den bilen! Hørt om garasjeforsikring før? for under 1000,- pr år har jeg delkasko på begge mine "garasjedronninger" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hva ble det til? Er nok stygt redd for at abel bare er en drittunge som bestemte seg for å være jækla artig den 26. Juli: Sjekk de tre postene hans, alle ytterst saklige og levert natt til 26. Seff, jeg kan ha feil, da er det isåfall bare å skyte meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Tape-R javell? og hvorfor skulle jeg være en stor dust fordi jeg synes dette hørtes latterlig ut? hadde vi media reklamert hver jævla bil i landet som ble stjært så ville vi faen ikke hatt noe annet en bil etterlysninger på nyheten.... doh! Syns du det er så jævli latterli så hold det for deg selv ! Du gjør ikke ting bedre med negative og barnslige innlegg ! Og hadde det vært bedre hvis ingen gadd å gjøre enn dritt når biler ble stjælt ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 hmm.. holder øynene åpne i trøndelag og jeg da. selv om jeg ikke er så mye på vei.. ser jo ofte på bilannonser og slikt, bare for å holde meg oppdatert ;) forresten, jævlig barnslig gjort av deg tape-r.. Hold oss oppdatert om du får tak i no info om bilen da og om du finner tak i noen. Bilforumet.net thuugsa med bil kommer med bats å gammel bil for å kjøre ned folka! Bra at folk engasjerer seg også! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by acoupe Syns du det er så jævli latterli så hold det for deg selv ! Du gjør ikke ting bedre med negative og barnslige innlegg ! Og hadde det vært bedre hvis ingen gadd å gjøre enn dritt når biler ble stjælt ? jamen hold deg nå sakli. bare fordi noen sier noe imot deg så skal dem automatisk være barnslige?..... hvor faen er du født hen? i jungelen eller?! om bilen min ble stjært. ok.... fuck it så ble den det. men jeg ville fortsatt ikke annonsert på både tv nyhetene avisene og radio... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Tape-R jamen hold deg nå sakli. bare fordi noen sier noe imot deg så skal dem automatisk være barnslige?..... hvor faen er du født hen? i jungelen eller?! om bilen min ble stjært. ok.... fuck it så ble den det. men jeg ville fortsatt ikke annonsert på både tv nyhetene avisene og radio... ingen har da sagt noe imot meg, jeg skjønner bare ikke hva du vil med å skrive negative ting på topicen her. Hadde du noe mål og mening med det ? Bare fordi du ikke hadde brydd deg så mye om bilen din ble stjælt så betyr ikke det at andre ikke kan det. Kan du ærlig innrømme hvis du hadde misten noe i verdi av rundt 200.000,- så hadde du knapt gjort no får å få den tilbake ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 tape-r :usuck: hva faan er pointe med å disse alle? hvis du hadde lagt ut en tråd om at bilen din til 200000 vart stjælt så la du den nok ikke ut for å bli dissa av drittunger:cool: Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg