zub Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Bil selges til høystbydende over 1500 ellers så går den til skroten...2 ventilløftere har knukket ellers bra.Skilter ble vel levert inn i vinter tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 så det er ikke skyldig noe årsavgift på denne? Trenger heller ikke omregistreres liksom? Bare betale og hente.. Jeg kan gi deg 1500 jeg :D Jordebil Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Nei, det er ingen skyldig årsavgift på den. Skjønte ikke helt hva du mente med omreg men det sitter jo ingen skilter på den nå....fungerer fint som jordebil men den går jo ikke sånn som den står nå...Du kan få den for 1500 hvis du henter den ! Det er helt greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 er den hel? Ingen deler som er tatt fra den liksom? Kan si 1300 da, så er den solgt, så henter jeg den de nærmeste dagene :D Kan du plinge ei melding på 95223483 ? :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 starter og batteri er det ikke på den...ellers komplett. Greit, du får den for 1300. Skal bare sjekke når jeg er hjemme så du får henta den så sender jeg deg ei mld ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Du har ikke lyst på 17" AC Shnitzer felger oxo da ? Den ene felgen har fått en trøkk i kanten, men de er skrudde så det går fint å skifte bare kanten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joasan Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 hei du!:D de felgene har jeg lyst på!:D kan ikke du ta noen bilder av den? bilen å hele greia.. takker!:D Siter Der ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by zub Du har ikke lyst på 17" AC Shnitzer felger oxo da ? Den ene felgen har fått en trøkk i kanten, men de er skrudde så det går fint å skifte bare kanten.... Alt til sin pris :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Skal prøve å få tatt bilder, men kan ta noen dager.... Dette må bort FORT ! I need some cash you know....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Bilder? Vil snart se på bilen også.. skal til odalen på fredag :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Har ikkeno kamera om dagen desverre, men når på dagen skal du til odalen a? jeg jobber til 4 tia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 skal dit etter 4 i allefall.. skal hente eksen der.. kan få mob nr ditt? og hvor i odal er dette? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Bilen står på Sand i Nord-Odal hvis det sier deg noe ?? 90095532 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 skal til skarnes jeg.. sand.. ehm.. ikke alt for mye, men eksen vet nok :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 okey, men sand ligger ca 10min unna Skarnes. Du kjører mot Hamar....umulig å bomme på ! Og hvis eksen din er ifra Skarnes så veit a det ihvertfall ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg