zub Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Selges til høystbydende ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 hvor er du? 500 kr hehe Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Motoren står på Skarnes, ca 1 time unna Oslo....by meg litt mer så skal du får den....er nesten så jeg selger den for 500 for å bli kvitt den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 passer den i rekord med litt mod? :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 jupp, ikno problem det. Satte en sånn ned i en manta uten problemer. Måtte jo modde litt, men den ble helt brukbar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg