Flasher Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Herregud for ei kringle det sitter i rekorden, det er ikke bra.. Har noen ett lite søtt ratt til meg? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 opp Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 ratt i fra calibra skal visst passe rett på. og da passer de i fra vectra helt sikkert og. om ikke sports-rattt, kanskje du finner et litt mindre et på huggern? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 noen som kan si om man må ha avtager for å få av rattet på Rekord`? jeg får ikke av mitt.... ekke no digg kringle å kjøre med.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Off topic: Når du skal ha av rattet: Skru mutteren på rattet til skruen er kant-i-kant med mutteren, sett beina beina godt planta, ta tak i rattet og dra rattet utover. Det kan hjelpe å "vugge" rattet fra side til side. Ikke i den normale svingretningen, såklart. Ved å la mutteren stå på hindrer du at du får rattet implementert i trynet:) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Xenon Ved å la mutteren stå på hindrer du at du får rattet implementert i trynet:) Det kan jeg skrive under på at ikke er noe videre godt :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg