kniff Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 kjøpte en motor for en stund siden, den var ny overhaldt med ny clutch og sånn,men eg kan ikke bruke clutchen eller svinghjulet fordi det er for lite.. så dette selges... clutchen er helt ny og skulle holde på over 200hk... så hvist det er noen som er interresert i svinghjul,trykkplate og clutch til golf2 16v gi et bud!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 det var for lite for min girkasse.. eg måtte bytte til g60 svinghjul og clutch.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 ingen som trenger?? helt nytt lammell og trykkplate.. gi bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 nei vel..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Pris vi snakker om her da? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 er ikke sikker.. selger svinghjul,l amell (ny) og trykkplate (ny). ca rundt 1500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg