Gå til innhold

240-deler til salgs!!

Ranger emnet


thjemaas

Anbefalte innlegg

Har en hel bil til salgs i deler, har det aller meste.

Bilen er beige med samme farge inne i kahytten. Det er en 1984- modell. 187000 km. Eneste som mangler er motor. Kassen er en 4-trinns.

Skal kun ha bilen i ca 2 uker, så dere som vil ha deler må være rask... Bilen står på Sola utenfor Stavanger. Ble lagt ut 22. juli.

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forgasser. har også motordeler til en B21.

har egentlig alt forutenom dynamo og en pluggledning =)

Men husk at bilen blir vraket med det samme jeg er ferdig med den, og jeg har ikke lagringsplass. Så alle deler som står igjen på bilen sendes med den til hugging...

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thjemaas

Det er en forgasser. har også motordeler til en B21.

har egentlig alt forutenom dynamo og en pluggledning =)

Men husk at bilen blir vraket med det samme jeg er ferdig med den, og jeg har ikke lagringsplass. Så alle deler som står igjen på bilen sendes med den til hugging...

har du calipere til vent. skiver?

 

obs! stemplene må virke, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vent. skiver på bilen, men hvis du gir meg noen timer så skal jeg få sjekket det opp for sikkerhets skyld. Og de bremsene fungerer krute godt =)

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thjemaas

Tror det er vent. skiver på bilen, men hvis du gir meg noen timer så skal jeg få sjekket det opp for sikkerhets skyld. Og de bremsene fungerer krute godt =)

 

jeg vil ha vent skiver som sagt, så om stemplene på bremsene er gode, kjøper jeg de om du gir bra pris.

 

ring meg på 98 42 53 42 om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Sola, men tror ikke dette er noe prosjekt å få på veien igjen... Bilen har gått rundt, så tak og ene bakskjermen har fått seg en god del juling. Selv om det er grovt rettet ut igjen, er det fremdeles mye arbeid som gjenstår. Men det er en hel del deler som er godt brukbare på bilen. Ergo selges i deler. Har uansett lovet tidligere eier at så fort jeg er ferdig med bilen, blir den sendt til hugging. Men takk for responsen =)

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thjemaas

Jeg bor på Sola, men tror ikke dette er noe prosjekt å få på veien igjen... Bilen har gått rundt, så tak og ene bakskjermen har fått seg en god del juling. Selv om det er grovt rettet ut igjen, er det fremdeles mye arbeid som gjenstår. Men det er en hel del deler som er godt brukbare på bilen. Ergo selges i deler. Har uansett lovet tidligere eier at så fort jeg er ferdig med bilen, blir den sendt til hugging. Men takk for responsen =)

få sjekket om du har vent skiver? om så, sjekk om stemplene på caliperene fremme virker.

 

OM de virker, kjøper jeg caliperene for et par hundringser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sevosysytemet skal jeg nok beholde selv, var ikke servo på 242`n før. så det skal bli et himmelrike å kjøre den etterpå med servo =)

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår