Gå til innhold

legger ut noen bilder av min bil.

Ranger emnet


VR6power

Anbefalte innlegg

NB! felgene er manipulert på, inntill e finner ut ka dem heite og kosta..SKAL ha dem ;)

 

ikke gjort så mye med han annet enn lakket alle plast deler i samme farge som bilen, dusty moon eller noe sånt, hehe.

skal ikke dille så forferdelig mye med han annet enn felger som sagt og et moderat senkesett og dempere ..+ kompressor når lommeboka vil ;)

 

my_VR6.jpg

 

nye_bilder_001.jpg

 

zcorpionegolf.jpg

 

 

 

noen som har tips til hva jeg bør gjøre..si gjerne noen ord

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Deia

Personlig ville eg skifta ut tåkelysa og endepotta.

Mi meining ihvertfall :P

 

Hva slags tåkelys ville du hatt?

Etter min mening er det finest mes originale tåkelys, så lenge man har originale hovedlykter med dobble reflektorer.

Blir litt "jalla" med klaroptikk tåkelys og originale hovedlykter eller omvendt, men smaken er som baken....

 

VR6power, ellers kan jeg si at fargen heter Dusty Mauve, samme farge som jeg har på min.

Nydelig farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal skifte ut alle lykter rundt om på bilen ja..det er under veis..

crystal edge baklys ( rød/hvit)

blanke tåkelys, og enten golf4 look lyktene , eller angel eyes..

får se ka e bestemme meg for..

 

takk for gode tips karer..hehe

 

ehm felgene er noe amerikansk greier, passer sikkert forferdelig LITE til europeiske biler og ikkje minst 5x100 boltmønster, offset og slike ting stinker sikkert ,,vet ikke, få se..skal vel finne ut av det til slutt.

 

FIKK forresten skiftet termostaten idag...YOOOHOOO..var ikke så vanskelig som det virket som, måtte bare ta ut hele "huset" og plukke ut termostaten derfra...faen er jo laget for folk med MINI fingrer.....min unge skal tidlig krøkes NED i motor rommet..hehehe.

 

 

nei skru litt mer her...

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen med golf 4 lykter og klare tåkelys...

+ et bilde med angel eyes...

 

HUSK , dette e bare me som har "juksa" på i photoshop for

å se ka som e finest..klare lissom ikke å bestemme me ;)

 

nye_bilder_080.jpg

 

nye_bilder_159.jpg

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår