svein p Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Var en tur på butikken idag,og da jeg startet opp etter shoppinga så kobla klokka ut på dashbordet,det blåe lyset som viser at langlysa er på lyste og temperaturmålet og tankmåleren gikk til topps,og turtelleren virka ikke.Det samme har skjedd noen ganger i det siste året,men har gått tilbake til det normale igjen etter noen sekunder.Men i dag gikk det ikke til det normale igjen før etter ca et kvarter.Hva kan være galt? Bilen lader ikke når dette skjer.Har nettopp skifta børstene og spenningsregulatoren på dynamoen.På meg virker det som en jordingsfeil,men det går da tilbake til det normale igjen,så da må eventuelt jordingsfeilen forsvinne?eller.... Langlysa er ikke på selv om det blåe lyset lyser ,og det grønne lysa som blinker i takt med blinklysa,virker heller ikke når de står på.Ble vel litt rotete skrevet da ,men håper det kommer svar på problemet mitt. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg