Gå til innhold

bmw 320i e36 selges

Ranger emnet

thomaz20

Anbefalte innlegg

Originally posted by liIIebror

off topic men...

BOMBE at jonte skulle grave å spørre om denna bilen og..

Originally posted by Jonte

Bombe at du skal kommentere det.. Jobb nå med den jetta'n du mener skal bli verdens råeste istedet..

Hva er vitsen med å krangle i salgstråder? Dere ødelegger bare tråden... Jonte er tydeligvis et yndet mobbeoffer kun fordi han graver om biler han er interessert i. Hvem gjør ikke det?

Og drit i å svar. Dere ødelegger bare tråden.

thomaz20: Beklager at jeg også ødelegger, men jeg måtte bare ;)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by thomaz20

hehe.. hadde vell helst tenkt meg penger.. :) har to biler.. men har du bilder av bilen da? vetsje hva en slik bil er verdt e?

Mail meg på nittedalmotorsport@tiscali.no så skal jeg maile tilbake noen bilder..

Listepris på Vectraen er ca 105.000 kroner..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin den vectraen da..:) Men har igrunn ikke rå til bytte slikt.. trenger penger.. hvis det hadde vært en billigere bil så kanskje.. men den bmw'en der da? din den også? er ikke intressert i å bytte den da+ noe mellomlegg?

Det er bilen min ja..

Litt annen prisklasse det da.. he he.. hva mye hadde du tenkt deg da?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å selge den bmwen da?? hehe.. har lån på bmw'en, lyst å kvitte meg med det.. men kan jo alltids bli enig om ett mellomlegg om du er intressert i å selge den..

Alltid intressert til riktig pris.. hehe..

Men er ikke lysten på å ta over bil som det er pant i, da må du ihvertfall innfri lånet.. (:

Vet ikke helt hva jeg skulle tatt for bilen min, gjort mye med den i vinter, rieger styling, 40 mm senk, trimkam, filter og effektannlegg.. Fjerna alle emblem, låsesylindre, lister ++, montert fjernstyrt sentrallås.. Interiøret er bygd om med en 10 tommer rockford basser på hver side av baksetet, OMP stoler foran, sportsratt.. Blå neon inne og under bilen.. Nylakkert i våres, all rust fjernet.. M3 speil.. Sitter TSW Evo R 16 tom med nye dekk på bilen.. Vinterdekk på stålfelg, kommer nok ikke til å ha bilen ute i vinter uansett.. (:

- Er noen skjønnhets feil i lakken, ble lakkert litt fort da jeg gikk lei og ville ha bilen på veien i sommer.. Tenkte å fikse dette til vinteren.. Bilen er lakkert hos lakkerer, men jeg gjorde grunnarbeidet selv.. (: Har også planer om å bytte frontfanger da den jeg har nå er i plast og blir fort veldig stygg, er ikke mer en ca 10 cm bakkeklaring.. he he..

Du kan eventuelt få med annlegget hvis det er interessant, nytt verdi ca 20 tusen.. Det er bla: Frontsett, JBL Decade 6x9, 2 rockford punch Z 10 tommere, 1 planetaudio 12 tommer, pioneer MP3 spiller og to planetaudio forsterkere, 700 og 400 watt.. Kabler er stinger og kosta godt over 2 tusen..

- Av slitedeler har jeg byttet differensial, ca 1 mnd siden, tennkabler, tennplugger, fordelerlokk og rotor, Begge motorfester, bånnpanna er forsterket pga nærkontakt med bakken.. (:

- Et minus er at bilen må EU-godkjennes i april neste år, men det skulle ikke være noe problem, vet ihvertfall ikke om noe som skulle tillsi at den ikke går igjennom..

- Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre.. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulla gjerne sett noen fler bilder av dem om du hadde gadda å maila noen ?

når det gjelder det lånet så vardet derfor jeg ønsket noe mellomlegg for å betale ned det så jeg er gjeldfri..

Om bytting så vill jeg gerne bytte uten anlegg da jeg har et stort anlegg i min bmw også som jeg ikke vill selge med, men signal og strømkabler kan gjærne ligge igjen så slipper jeg legge opp noe der..

mye du ønsker for bilen da sann ca ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulla gjerne sett noen fler bilder av dem om du hadde gadda å maila noen ?

når det gjelder det lånet så vardet derfor jeg ønsket noe mellomlegg for å betale ned det så jeg er gjeldfri..

Om bytting så vill jeg gerne bytte uten anlegg da jeg har et stort anlegg i min bmw også som jeg ikke vill selge med, men signal og strømkabler kan gjærne ligge igjen så slipper jeg legge opp noe der..

mye du ønsker for bilen da sann ca ??

Tror jeg gjerne vil plukke med meg kablene mine også da.. kjøpt spesielt til annlegget.. (:

Hvis du ser på ene bildet jeg har mailet til deg så ser du sidene bak ved baksetet, ser ikke pent ut uten elememt montert, har dessverre ikke original trekkene..

Kunne tenke meg noe i retning av 35k, men er ikke sikker.. Men det blir vel mellomlegget som gjør utslaget, er ikke millionær jeg heller.. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider