Gå til innhold

bmw 320i e36 selges

Ranger emnet

thomaz20

Anbefalte innlegg

Skal selge bilen min.. 91mod 320i med full m3 styling.. m3 framfanger ,bakfanger ,sideskjørt ,speil. 97 mod grill og lyktelister.. bilen har gått 145 000km..

Bilen har ny clutch og starter som ble skiftet for kun noen dager siden.. har skifta vannpumpa for ikke så lenge siden å..

Utvendig åpner på førerdøren er defekt, men har bestilt ny, får den vell ganske snart forhåpentligvis..:)

Bilen selges for 100 000,- evnt. bud ?

skal ta noen bilder og prøve å få lagt dem ut ikveld hvis jeg får det til..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig pen ja, felga gjorde susen.. Men, 4 dørs 320 er ikke det jeg er ute etter... Og hvertfall ikke til 100000kr.. Men men, denne diskusjonen har vært før angående Dude's 320 91 mod, og da var prisen 80000kr.. Så det sier seg selv..

Er det skinn i denne? Annet utstyr?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thomaz20

nei er desverre ikke skinn.. m ratt og girkule.. senkesettet er forøvrig godkjent i vognkort.. glemte jeg å si..

Hvilket senkesett er det?

Mange tidligere eiere? Hva gav du for den? Hva var den gådd da? Hatt den lenge? Servicehefte?

El vinduer? El soltak? Airbag? A/C? Etc.. Nevn litt om bilen.. Lettere å vurdere et kjøp da..

Villig til å diskutere pris?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bilen for litt under ett år siden, på høsten ifjor.. Da var bilen gått 127000. kjøpte den på ei bilforetning her i Ålesund. Ga 115 000,- for den da.. Bilen var bruktimportert av eieren før han igjen.. har lagt ut i overkant av 20 000,- på den med kviteringer.. Er el. takluke på bilen, og m3speila, resten er manuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liIIebror

off topic men...

BOMBE at jonte skulle grave å spørre om denna bilen og..

Bombe at du skal kommentere det.. Jobb nå med den jetta'n du mener skal bli verdens råeste istedet..

E36 er interessant, så må jo sjekke det som er..

Originally posted by thomaz20

kan kanskje gå litt ned i pris, men det blir ikke mye iallefall.. men er jo bare og komme med ett bud det da igrunn?

For meg er den ikke verdt så mye siden det er så lite utstyr.. Så vi blir nok aldri enige om en pris.. Du får se hvor mye respons du får på f.eks autodb osv.. Si ifra når du går ned til rundt 70-80000kr..

Veldig pen bil, likte felga, skulle bare vært 19" :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider