Brandtenborg Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Nå har jeg hatt en det 1-er Golfer og 1-er Jettaer og samme problemer er på nesten alle de. Har store problemer med å få den i 1. gir. Er det noen som vet om dette skyldes slitte giroverføringer? Skulle nesten tro det var det ettersom bilen har gått nesten 400.000 km. Noen som vet? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Ja, enten det eller så er det synkroniseringsringene. Jeg skal til å skifte synkringen på 2.giret mitt nå denne uka(les: forrige helg ;-) Har aldri gjort det før, men det er jo bare å slenge fra seg delene på tilfeldig valgte steder i lokalet og late som om jeg vet hvor alt skal hen. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg