SHN-Motorsport Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 er dette prøvd før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Er da en 100 stykker på #volvocars ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 På slike threads kommer ordet "SEARCH" inn i hodet mitt.. :rolleyes: Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Zerox Er da en 100 stykker på #volvocars ;) joda seff men tenkte mer på en sånn 240 folke fra bilforumet kanal :) volvocars er det jo nesten bare idlers.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by bozzo På slike threads kommer ordet "SEARCH" inn i hodet mitt.. :rolleyes: joda sant nok men jeg tenkte kanskje det kunne være litt interesse for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Du har jo #bilforumet.net og det er ihvertfall ikke bare idlers på #volvocars :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Haien joda seff men tenkte mer på en sånn 240 folke fra bilforumet kanal :) volvocars er det jo nesten bare idlers.... disser du volvo power team kanalen? *piske* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by bozzo Du har jo #bilforumet.net og det er ihvertfall ikke bare idlers på #volvocars :D jeg bare idler der for tidne, pga jeg har ikke internett tilgang hjemem! og siden jeg jobber i bæææærgen kommune nå, har jeg ikke mange porter åpne! kunne vel fått en port-forward, men det tar seg ikke særlig ut å drive å chatte i arbeidstiden :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by DaButcher disser du volvo power team kanalen? *piske* disser ikke kanaln jeg disser brukerne som idler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by DaButcher jeg bare idler der for tidne, pga jeg har ikke internett tilgang hjemem! og siden jeg jobber i bæææærgen kommune nå, har jeg ikke mange porter åpne! kunne vel fått en port-forward, men det tar seg ikke særlig ut å drive å chatte i arbeidstiden :P [/quote kommunejobbing er slapt.. trodde du var i militæret nå jeg da.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Breisladdern Originally posted by DaButcher jeg bare idler der for tidne, pga jeg har ikke internett tilgang hjemem! og siden jeg jobber i bæææærgen kommune nå, har jeg ikke mange porter åpne! kunne vel fått en port-forward, men det tar seg ikke særlig ut å drive å chatte i arbeidstiden :P [/quote kommunejobbing er slapt.. trodde du var i militæret nå jeg da.. var i militæret, men klarte å lure meg over på siviltjeneste.. høyere lønn, finere arbeidstider, slipper å hilse til kongebildet, slipper skopuss, romorden, sengestrekk, etc, etc. hver dag er en ferie. Jeg var tre uker i milt.så var jeg to uker på hustad, så var jeg to uker hjemme. Nå er jeg på min syvende uke her tror jeg. Hver dag er som en ferie, selv om jeg noen dager må gjøre mye. uniform er noe dritt. *nyte sivilklær* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 server: irc.homelien.no kanal: #Bilforumet.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Håkon A server: irc.homelien.no kanal: #Bilforumet.net er nå vel ikke nøye server bare du er på efnet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Håkon A server: irc.homelien.no kanal: #Bilforumet.net det er litt dafft med volvofolk der. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by DaButcher det er litt dafft med volvofolk der. sant nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg