Nedi Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Baldrick Jeg har Porsche Gullideckel felger til salgs her er vell bortimot det råeste en kan hive på en Golf 2, flere bilder i posten. Ellers er jo BBS RS også en sikker vinner. Ville også ha lakkert fangerne, krom lister og speil itillegg til litt mer forsegjort klipping. råsexy!!! hva heter de felgene og hvordan får man tak i de ? ikke minst, om det er porche hvordan får man de på en golf ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by startdf råsexy!!! hva heter de felgene og hvordan får man tak i de ? ikke minst, om det er porche hvordan får man de på en golf ?? :rolleyes: Jeg skrev jo at det er Porsche GUllideckel felger og har slike til salgs... svar godt nok på første spm?? En må bruke adapter for å endre boltsirkel fra 5x130 gil 4x100, da passer de rett på. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Tenkte jeg skulle poste en mix av samme bildet jeg:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Oshim Tenkte jeg skulle poste en mix av samme bildet jeg:) Kan jeg elske de felgene litt? :P Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Er ikke det de BBS felgene som fulgte med på GT-modellen? Pappa hadde de på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg