foggyc Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Har en dynamo som ikke fungerer, vært rundt på hogger og ingen har dynamo. Har selv en Valeo dynamo og alle steder har kun børster til Bosch dynamoer. Noen som veit om hvor jeg får kjøpt børster til valeo dynamoer? står jo vw merke på de dynamoene og ref nr og sånn så burde vel være mulig å få tak i? Har sett rundt på forskjellige golfer, veldig mange har disse dynamoene. Bosch dynamoene har vel et stort bosch merke ikke sant? PLEASE hjelp meg, bilen min står... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Løse børster eller sitter de på regulatoren? Kan jo lodde inn nye børster, er jo bare å få tak i noen som er store nok, og tilpasse de på lengde og bredde. Eventuelt kan du jo lodde ut noen fra en gammel regulator.. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Valeo?, er det en sånn som har børstene skrudd fast så man må ut med regulator først, så skru ut børster? Hør på vag og diverse bilrekvisita-forretninger, mener jeg hadde en vsånn en med annet navn, men tror jeg kasta den.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 sitter fast med to skruer så er børstene løst. hele greia liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 høres ut som bosch det jo. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 ja veit, lurer nesten på det siden de står på veldig mange vw. kanskje de går om hverandre? noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Tror det er en del lisens-produksjon att og fram i dynamo-verdenen, men har kun sett bosch-bosch-dynamo. Hvis det ligner veldig så ville jeg sånn tilfeldigvis putta en regulator i lomma på huggeren å sett etter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg