Golf Gold Edition Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Noen så vet hvor jeg får tak i slike "kinahåndtak" som en kaller dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 eg kjøpte mine på ebay men Orph her på forumet skaffer vel meiner eg på...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V eg kjøpte mine på ebay men Orph her på forumet skaffer vel meiner eg på...... Ok! Takk ps! Fin dato du fyller år på :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Her: http://retroparts.no/bruktmarked/ Disse har jeg selv. Bra håndtak.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg