csolem Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Har noen anelse hvor man kan få tak i billig effektanlegg til volvo 460? Mitt begynner å bli ganske rustent og lekker litt her og der. Kanskje det er billigst i sverige? Siter MB 300SD w126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by csolem Har noen anelse hvor man kan få tak i billig effektanlegg til volvo 460? Mitt begynner å bli ganske rustent og lekker litt her og der. Kanskje det er billigst i sverige? Billigste måten er å bygge et selv. Simons potter og rør. maks 2000 kr. så sveiser du selv eller får noen til å sveise det for deg. Blir bra lyd i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hehe.. burde jo lest denne tråden før jeg spurte om effektanlegg på en annen.. Har tenkt på å lage et selv. Kjenner en som kan sveise det for meg, så det er vel egentlig ikke noe problem. Godkjenningen kan vel bli den vanskeligste delen.. Blir naturlig nok å fjerne katalysatoren og litt sånt hvis jeg skal lage det selv. Vet ikke om biltilsynet blir så glad for det. Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Det er ikke noe problem å få godkjent effektanlegg. Du må bare sørge for at du holder deg innenfor tillatt db. på godkjenningsdagen. Då legger du inn en desibel killer. Katalysatoren lager du en flens slik at du kan montere den på når du skal inn på godkjenning. Sørg for at anlegget ikke lekker så går det helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hvilken finnurlig sak er det da? Er noe slikt vanskelig å finne tak i? Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Ikke noe spesiell vanskelig tak å få fatt i. Den selges der som du kjøper effektanlegget. Ikke er den ulovelig heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg